The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Piti hetki miettiä miten mä tohon suhtautuisin.

Kas kun mä olen lukenut jokaisen suomessa ilmestyneen akuankan. Ei parane kehottaa lukemaan niitä lisää. Kuten ei myöskään Raamattua, TexWillereitä tai sormusten herraa. Tai ylipäänsä mitään.
Mun akkarilukemiset rajottuu pitkälti 96-2007, millon asuin viel porukoilla.
Tsiis, siitäki tulee kymmenen vuotta ko oon lähteny maailmalle eikä vieläkää ol kasvanu aikuiseks o_O

Suhtaudu vaik niin, että meemit on interwebs-aikakauden parhautta.
 
Mun akkarilukemiset rajottuu pitkälti 96-2007, millon asuin viel porukoilla.
Tsiis, siitäki tulee kymmenen vuotta ko oon lähteny maailmalle eikä vieläkää ol kasvanu aikuiseks o_O

Suhtaudu vaik niin, että meemit on interwebs-aikakauden parhautta.
Mä suhtaudun asiaan siten, että k u k a a n tyttäreni ikäinen eikä edes oma äitini tule mulle sanomaan mitä mun pitäis lukea. Tai tehdä.
Siit on yli kolkytä vuotta kun mä lähdin maailmalle eikä minust o koskaan tullu kymppivanhaa pikkupoikaa kummempaa.
 
Mä suhtaudun asiaan siten, että k u k a a n tyttäreni ikäinen eikä edes oma äitini tule mulle sanomaan mitä mun pitäis lukea. Tai tehdä.
Siit on yli kolkytä vuotta kun mä lähdin maailmalle eikä minust o koskaan tullu kymppivanhaa pikkupoikaa kummempaa.
Jaaha, ikäkortti vol. 396262628934.
Öö, mut kuka sua nyt on käskenyt lukemaan tai olemaan lukematta mitään? o_O
 
Jaaha, ikäkortti vol. 396262628934.
Öö, mut kuka sua nyt on käskenyt lukemaan tai olemaan lukematta mitään? o_O
Sun pitää ymmärtää se, että mä en ikäkorttia mielelläni käytä.
Mulle on erittäin vastenmielistä myöntää olevani jussina viiskymppinen kaljamaha.

Mut justhan olit käskevinäsi. Lukemaan AkuAnkkaa. Ei toimi sitten mitenkään.
 
Sun pitää ymmärtää se, että mä en ikäkorttia mielelläni käytä.
Mulle on erittäin vastenmielistä myöntää olevani jussina viiskymppinen kaljamaha.

Mut justhan olit käskevinäsi. Lukemaan AkuAnkkaa. Ei toimi sitten mitenkään.
Nope. Kehotin noudattamaan aku ankan neuvoa.

Ja huom, kuvasta voisi päätellä, että se oli aika räkä poskella heitetty kehotus.
 
Mitä se ameeban paska nyt teki?
Kysyin onko se vielä saikulla ja sanoin, että jos se haluaa ipanaarin jo torstaina luokseen, ja että voin tuoda poikasen jo torstaina Riihimäelle (mitä ollaan pidetty vaihtopaikkana syksystä asti). Se vastasi sitten, että "tuo poika suoraan Tampereelle tai Hämeenlinnaan, mun osalta loppuu nyt tää väliaikanen Riihimäki kokeilu".
Mikä tarkoittais käytännössä mulle 2-3h lisää matka-aikaa lapsen viemiseen, ipanalle pari junanvaihtoa enemmän, ja ämpärin oma matka-aika pienenis jonkun vartin-puoli tuntia. Perusteluna oli, että sit matkat menis tasan. En oo mikään matikkanero, mutta mun laskupäällä toi ei oo ihan "tasan" menemistä.
Summa summarum, eli yritäpä tässä nyt sitten mitä tahansa, todennäköisin skenaario on, että se jättää lapsen taas kerran palauttamatta ja käskee hakemaan kotiovelta asti, jos en lähe mukaan sen ilmotusvaatimuksiin.
 
Kysyin onko se vielä saikulla ja sanoin, että jos se haluaa ipanaarin jo torstaina luokseen, ja että voin tuoda poikasen jo torstaina Riihimäelle (mitä ollaan pidetty vaihtopaikkana syksystä asti). Se vastasi sitten, että "tuo poika suoraan Tampereelle tai Hämeenlinnaan, mun osalta loppuu nyt tää väliaikanen Riihimäki kokeilu".
Mikä tarkoittais käytännössä mulle 2-3h lisää matka-aikaa lapsen viemiseen, ipanalle pari junanvaihtoa enemmän, ja ämpärin oma matka-aika pienenis jonkun vartin-puoli tuntia. Perusteluna oli, että sit matkat menis tasan. En oo mikään matikkanero, mutta mun laskupäällä toi ei oo ihan "tasan" menemistä.
Summa summarum, eli yritäpä tässä nyt sitten mitä tahansa, todennäköisin skenaario on, että se jättää lapsen taas kerran palauttamatta ja käskee hakemaan kotiovelta asti, jos en lähe mukaan sen ilmotusvaatimuksiin.
Auttaako jos sanot että poika vaihdetaan edelleen Riihimäellä ja jos se ei palauta myös Riihimäelle, poliisit hakee pojan?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä