Oonko mä ainut, joka ei jaksa tota Saara Aaltoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei tarvii olla sitä jatkuvaa kiihkoa kuhan osaaan jakaa ja ottaa vastaan sillain et on henkisesti kodikas olo sitähän moent hakee ja jos on lämmin olo niin onahn sitä automaattisesti kiihkoakin?.

ootko miettinyt sitä asiaa et miksi homous pitäisi poistaa onahn se luonnolsita biologian kannaltakin että kaikki ei vät lisäänny koska liika kasvu esim jos kaikki uskaltaisi tulla kuorestaan voisi ollakin että täällä olisi miljardi homoa ja lesboa mitä se tekiskään sitten liika kasvulle jos tuosta kulmasta miettii ja sitten he voivata hoitaaa lapsia adoptiossa joita omat vanhemmat ei syystä tai toisesta pysty hoitamaan? ja onhan siinä kriteerit ketkä saa lapsia ja ketkä ei jos mielenterveys ongelmia mietii?
Pah. Vai homousko suitsisi liikakansoitusta. Kyllä ne lesboparit on muumimukit ja koeputket löytäneet.

jos on paljon yhdessä niin kait niitä kuviakin otetaan yhdessä? ootko muuten echo facessa ja löytyykö teistä höpsötely kuvia :)?
Jos mun mies olisi joku stara niin sen insta olisi eri juttu kuin yksityisen ihmisen insta. Jos miehellä olisi tuhansia faneja niin ei ne haluis jatkuvasti nähdä sen staran ämmän lärviä siellä.

Jos mun mies olisi joku stara niin sen insta olisi eri juttu kuin yksityisen ihmisen insta. Jos miehellä olisi tuhansia faneja niin ei ne haluis jatkuvasti nähdä sen staran ämmän lärviä siellä.
liittyykö tähän se olen rakstunut staraan sydrooma sitten? eli halutaan kuvitella että tyyppi on sinkku vai miksi noin jyrkkä asenne siihen toinen näkyy joka kuvas?

Sivulta 2 sinun oma kommenttisi:

"Juu, kuri se pitää olla!
Noi tarvittis kunnon kurinpalautuksen oikealta mieheltä niin haihtuis naishuurut"
No juu! Siitä on aikaa kun kirjoitin tuon, mutta kunnon miestä nuo tarttee. Semmoinen könsikäs joka sanoo niille naisille että "noni, nyt sitte loppu, täältä tulee oikeeta miestä eikä mitään kivaa tyttöjen pikku dildoilua."

Sen kivan likkakaverin voi pitää ihan vaan ystävänä sit, pakkoko sen kans on mitään sänkyä lämmittää.

liittyykö tähän se olen rakstunut staraan sydrooma sitten? eli halutaan kuvitella että tyyppi on sinkku vai miksi noin jyrkkä asenne siihen toinen näkyy joka kuvas?
No jos sä tykkäät vaikka Katri Helenasta niin haluutko nähdä joka kuvassa sen Liimataisen liehuletin?

No juu! Siitä on aikaa kun kirjoitin tuon, mutta kunnon miestä nuo tarttee. Semmoinen könsikäs joka sanoo niille naisille että "noni, nyt sitte loppu, täältä tulee oikeeta miestä eikä mitään kivaa tyttöjen pikku dildoilua."

Sen kivan likkakaverin voi pitää ihan vaan ystävänä sit, pakkoko sen kans on mitään sänkyä lämmittää.

Vaikket tätä tosissaan sanonutkaan (?) niin mietipä kun kohdalle sattuisi se ukko joka on sitä mieltä ettei sun mies oo mies ensinkään hänen miehisyytensä rinnalla ja sit se antais sule oikein kunnolla parrua. Silleen että tietäisit ainakin kaksi viikkoa saaneesi.

Mieti oikeasti mitä näppikseltäsi päästelet!

• Tykkää
Reactions: *¿*

Ei sillä ole mitään väliä, milloin sen kirjoitit. Mutta joo, mä seurustelin aikoinaan uskovaisen perheen pojan kanssa. Oli äitinsäkin mielestä ihan normaalia, että mies silloin tällöin antaa vähän "kurinpalautusta" vaimolleen. Arvaapa, oliko mun mielestäni normaalia? Sen jälkeen olen kiertänyt uskismiehet kaukaa.

Vaikket tätä tosissaan sanonutkaan (?) niin mietipä kun kohdalle sattuisi se ukko joka on sitä mieltä ettei sun mies oo mies ensinkään hänen miehisyytensä rinnalla ja sit se antais sule oikein kunnolla parrua. Silleen että tietäisit ainakin kaksi viikkoa saaneesi.

Mieti oikeasti mitä näppikseltäsi päästelet!
Ei ole rinnastetttava asia.
Sit se parrumies olisi sokea eikä semmoisella mitään tekisi.
Mun mies
-näyttää mieheltä
-munatkin löytyy
-ääni on miehen
-ajatusmaailmakin on miehen

Sanoisin sille että mitä mä parrumies sulla teen, kun mies löytyy omasta takaakin. (y)

Mun mies
-näyttää mieheltä
-munatkin löytyy
-ääni on miehen

Sanoisin sille että mitä mä parrumies sulla teen, kun mies löytyy omasta takaakin. (y)

No mut et sä voi tietää! Kun saisit sitä kunnon parrua niin jumalhuurut haihtuisivat päästäsi ja ottaisit parikin parrukönsikästä samantien!

noku mua ei se ärsytä niin siks halusin syvemmän analyysin sulta et miks sua ärsyttää vai siis ooksä ihastunu saraa nsalaa :D
Aina ad hominem. No mitäpä homouden puolustajilta voi muuta taas odottaakaan...

No mut et sä voi tietää! Kun saisit sitä kunnon parrua niin jumalhuurut haihtuisivat päästäsi ja ottaisit parikin parrukönsikästä samantien!
Naisen kanssa en sais kun jotain typerää strap-onia (menikö härvelin nimi oikein?) joka on maailman säälittävin kapistus. Se ois nolooo, säälittävää räpellystä.
"Oho, koira jyrsi strapin piloille, sori ei tuuppausta tänään my dear!"

Aina ad hominem. No mitäpä homouden puolustajilta voi muuta taas odottaakaan...
adid vaan sulle mut kun sanoit et sua ärsyttää pareilu kuvat niin mikä siinä ärsyttää? sit käytit vertauskvuaa et ärsyttäiskö mua jos katrihelenan kuvissa olis mies ni ei ja sit ku luin ton sun aiksemman kommentin niin kerro mitä on meis ajattelu mulla o nvarmaan kaupugin bassoin ääni mitä miehiin tulee mut silti en tiiä mitä on miemäinen ajttelu siis se että kiinnostaa utot ja ne autoista juttelu o ntylsää eikä jatkuvaa :D

Ei sillä ole mitään väliä, milloin sen kirjoitit. Mutta joo, mä seurustelin aikoinaan uskovaisen perheen pojan kanssa. Oli äitinsäkin mielestä ihan normaalia, että mies silloin tällöin antaa vähän "kurinpalautusta" vaimolleen. Arvaapa, oliko mun mielestäni normaalia? Sen jälkeen olen kiertänyt uskismiehet kaukaa.
No ei se ollut normaalia, enkä tunne yhtään uskovaista perhettä jossa noin tehtäisiin.

Naisen kanssa en sais kun jotain typerää strap-onia (menikö härvelin nimi oikein?) joka on maailman säälittävin kapistus. Se ois nolooo, säälittävää räpellystä.
"Oho, koira jyrsi strapin piloille, sori ei tuuppausta tänään my dear!"

Meissä on se ero, että mä olen ollut naisen, itseasiassa muutamankin kanssa ja sä et. Kertaakaan ei oo tarvittu mitään ihmisessä olematonta.

No ei se ollut normaalia, enkä tunne yhtään uskovaista perhettä jossa noin tehtäisiin.
Mutta susta on ihan normaalia kaikki parrut ja könsikkäät antamassa vähän kurinpalautusta? Oikeasti jo sana könsikäs kuvaa sellaista punaniskajunttimiestä, että vaikka ihan umpihetero olenkin, niin edes miljoonasta eurosta en sellaisen kanssa viettäisi yhtäkään yötä :D

Meissä on se ero, että mä olen ollut naisen, itseasiassa muutamankin kanssa ja sä et. Kertaakaan ei oo tarvittu mitään ihmisessä olematonta.
Joo. Mutta ei joka mielipiteeseen tarvita omaa kokemusta. Varmasti joku nainen osaisi mut tyydyttää mutta so what? Ei se sitä asiaa sen oikeammaksi tekisi.

Sullakin on varmasti mielipiteitä ja ihan oikeakin kanta asioista joista sulla ei ole omakohtaista kokemusta, eikö niin?

Mun mies
-näyttää mieheltä
-munatkin löytyy
-ääni on miehen

kuka oikea mies tuollasta kuivaa kukkahattua panee. :D
uskismiehet on piipittäviä kaaoppihokoja kaikki jotka mä oon nähnyt.
paiti pakanat jotka uskoo muuinaisiin syinakausuub hynakuubm ha gebjuubm eujö tiota kähi-itö soopaa hoka ei istu suomalaiseen sganabusruseeb sieluun.

Mutta susta on ihan normaalia kaikki parrut ja könsikkäät antamassa vähän kurinpalautusta? Oikeasti jo sana könsikäs kuvaa sellaista punaniskajunttimiestä, että vaikka ihan umpihetero olenkin, niin edes miljoonasta eurosta en sellaisen kanssa viettäisi yhtäkään yötä :D
No mä tiedän että tuo vanha ja kulunut "nuo lesbot tarvitsee vaan kunnon miestä niin paranevat" -lause on heteroiden käyttämä lause, joka ei aina pidä paikkaansa ja joka on varmaan Setan illoissa puhkinaurettu sen sata kertaa. Kirjoitin sen tahallani vaikka se kuulostaa juntilta.

Mutta siinä ON mun mielestä totuuden siemen. Seuraavassa lauseessa en puhu parrumiehestä vaan isistä: vaikka homoseksuaalisuus olisi osittain synnynnäistä niin huono isän malli voi laukaista sen, ja väitän että osa homoudesta/bisseilystä on selitettävissä sillä (no muotiakin se on ja porukka kokeilunhalussaan jää koukkuunkin).

Sit on niitä naisia jotka on saaneet siipeensä miehiltä, mutta kun eivät ole tajunneet että järkeviäkin miehiä on olemassa, niin ovat ottaneet jonkun puolimiehen eli rekkalesbon. Niille auttaisi parrumies, eli se kun tutustuisivat turvalliseen mutta miehekkääseen mieheen.

Ja nuo ihan lesbojen omien kirjoitusten perusteella, tosin tuo parrumies-osio on mun lisäämä lääke vaivaan.

Mikäs jenkkinäyttelijätär se just kertoi olleensa aina lesbo, mutta kuvauksissa tutustumansa vastanäyttelijämies on niin kuuma pakkaus että sukat pyörii jaloissa? Oli muutama kuukausi sitten otsikoissa.

oroosa ku echo puhuu nyt niin paljon straponeist ja näistä ni ehkä sitä kiinnostaa ottaiskko echon koulutukseen kunnon strapoinilla? ni ei echon tarttis sit ihmetllä sitkään tässä sivu tolkulla :)

oroosa ku echo puhuu nyt niin paljon straponeist ja näistä ni ehkä sitä kiinnostaa ottaiskko echon koulutukseen kunnon strapoinilla? ni ei echon tarttis sit ihmetllä sitkään tässä sivu tolkulla :)
Tiedätkö, ei päivääkään melkein mene tällä palstalla etteikö joku vetäisi mun kritisoimisiin "haa, Echoa kiinnostaa salaa kuitenkin." Jossain vaiheessa se "siitä puhe mistä puute" kyllästyttää.

Ei kiinnosta semmoisen säälittävän härvelin kanssa räpeltäminen. Keksi joku parempi argumentti.

Yhteistyössä