The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tost vittuilusta...
Se oli aikanaan kun ruutiksen kanssa meinas tulla nokkapokkaa asiasta kuin asiasta vaikka oltais oltu samaa mieltä, niin mä laitoin ruutiksen igno- listalle ja hän katosi selaimestani silmänräpäyksessä. Sen jälkeen ei o ollu nokkapokkaa eikä kenenkään o tarttenu ihmetellä, että taasko kukkopojat aloittaa tappelun.

Viimeksi kun hermostuin niin kysyin, että kuka tahtoo ignolistalleni. Päätön ilmoittautui ja koska olen kiltti niin noudatan toivetta.

Tinkuliini sit on asia erikseen ja se asia mua hävettää. En taatusti koskaan ole hänelle tahtonut vittuilla, mut herkkistyttönä hän pahoitti mielensä monista kommenteistani. Enkä totisesti tahdo hänen mieltään pahoittaa. Joten on parempi, että en häntä näe jolloin en vahingossakaan voi mieltään pahoittaa.

Raffia olen joskus häilähtävän hetkisen miettinyt ignolistalle, mutta vain häilähtävän hetkisen. Olen aina nopsasti tullut siihen lopputulokseen, että asiat jotka mä kehtaan sanoa ovat asioita jotka hän kestää kuunnella vaikka ei oltaiskaan samaa mieltä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä