Huomenta kaikille!
Täällä herättiin viiden jälkeen niinkin mukavaan asiaan kuin
suonenvetoon vasemmassa jalassa Siinä on yks raskauvaiva mitä en kaipaa sitten laisinkaan (ilmenee mulla monesti loppupuolella).
Sektio ja maidon heruminen. Riippuu varmasti ihmisestä/hormoneista kuinka hyvin maito nousee sektion jälkeen. Stimulointi ja tippojen kerääminen etukäteen varmasti edesauttavat kuten piinamiinan kohdalla
Mun esikoinen joutui heti teholle, kun syntyi aikaisilla viikoilla. Sain kuitenkin jo samana päivänä opastusta sairaalan sähköisen rintapumpun käyttöön, ja aivan yllätyin kun kymmenen minuutin jälkeen oli useampi milli pullossa maitoa. Eli jos tuntuu olevan herumisongelmia, niin voi niinä aikoina kun vauva nukkuu, voi "lisäherutella" tuolla pumpulla, joka saattaa nopeuttaa maidon nousua
Hirmuna
tsemppiä Vagabondalle ensi viikkoon. Jännä kun The Päivä tiedossa, niin ei tartte empiä, että milloin vauva on sylissä
Oudolta kuulostaa näin suomalaisen korvaan, että pitää tuoda ite kaikki tavarat mukana sairaalaan
Onko teille annettu jokin lista vai oletetaanko, että osaatte tuoda itse kaiken tarpeellisen?
Täälläkin supisteli eilisen illan epämääräisesti, mutta jo aika kivuliaasti. Mites nämä kiputilat ja kolotukset taas lisääntyykin näin vauhdilla, kun saisi olla mammalomalla? Parin viikon päästä on ihan täynnä näitä raskausoireita
Tänään ohjelmistossa olisi pinnasängyn kasaaminen. Ja varmaan ens hätään kasaan vauvan tavarat pinniksen päälle laitettavan hoitotason päälle, kun niille ei mitään tyhjää lipastoa tms. taida löytyä. Tai sitten pitää innostaa mies lähtemään lipasto-ostoksille mun kans
Yhtäkkiä tuli mieleen, että missäs kaikki aktiiviset alkupuolen odottajat on? Eli
Bettinah yms? Käykäähän päivittelemässä kuulumisia, mikäli käytte vilkuilemassa palstaa! Olisi kiva kuulla myös
kaikkien muiden taustailijoiden kuulumisia vaikka ette muuten aktiivisesti kirjoittelisikaan
Musta on niin ihana kuulla noita vauvauutisia ja synnytyskertomuksia
BoomKaa ja papunen rv 36+6