The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
o_O Päivää.

Edessä suunnittelupäivä kuukkeleiden kanssa. Pitänee varata joku pullo pöytälaatikkoon, sitä kaakatusta ei selvinpäin kestä
Eikö sulla muka ole?

Mulla oli kollegan kanssa toimistossa vanha lämmitysuuni jossa ei ollu puita poltettu 60- luvun jälkeen. Me käytettiin sitä baarikaappina ja tuotiin reissuilta täydennyksiä siten, että se pysyi täytenä.
Pikkujouluissa se oli joskus riittävyytensä puolesta koetuksella.
 
Naapuriin tai siis saman rapun ylimpään kerrokseen just muutti uusi asukas. En asiasta muuten tietäis mutta olin partsilla röökillä kun auto pörähti pihaan enkä kehdannut olla kysymättä, että tarvitaanko kantoapua. Onneksi muuttokuormassa ei ollut pianoa.

Hoksasin, että kantamissani laatikoissa oli kattovalaisimia joten kysyin neitokaiselta, että saatko nämä asennettua itse? Asentaja kuulemma tulee huomenna. Vastasin, että kun pimeys tänään yllättää niin oveeni saa koputtaa.

Juu olen kusipää, mutta toisinaan yllätän itsenikin olemalla kiltti naapuri.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
Naapuriin tai siis saman rapun ylimpään kerrokseen just muutti uusi asukas. En asiasta muuten tietäis mutta olin partsilla röökillä kun auto pörähti pihaan enkä kehdannut olla kysymättä, että tarvitaanko kantoapua. Onneksi muuttokuormassa ei ollut pianoa.

Hoksasin, että kantamissani laatikoissa oli kattovalaisimia joten kysyin neitokaiselta, että saatko nämä asennettua itse? Asentaja kuulemma tulee huomenna. Vastasin, että kun pimeys tänään yllättää niin oveeni saa koputtaa.

Juu olen kusipää, mutta toisinaan yllätän itsenikin olemalla kiltti naapuri.
Mun pitäs saada yks lamppu kattoon. :rolleyes:
 
vierailija
Naapuriin tai siis saman rapun ylimpään kerrokseen just muutti uusi asukas. En asiasta muuten tietäis mutta olin partsilla röökillä kun auto pörähti pihaan enkä kehdannut olla kysymättä, että tarvitaanko kantoapua. Onneksi muuttokuormassa ei ollut pianoa.

Hoksasin, että kantamissani laatikoissa oli kattovalaisimia joten kysyin neitokaiselta, että saatko nämä asennettua itse? Asentaja kuulemma tulee huomenna. Vastasin, että kun pimeys tänään yllättää niin oveeni saa koputtaa.

Juu olen kusipää, mutta toisinaan yllätän itsenikin olemalla kiltti naapuri.
U R slick!
 
vierailija
Roosasta mä en tiedä.
Ittellä on vaan finrexiniä, resilaria, hunaja- sitruuna- strepsilsiä ja Jallua.
Resilarissa onkin järkyttäviä aineita, eikä mikään ihme, jos elimistö reistailee:
"6.1 Apuaineet
Natriumbentsoaatti (E211)
Fruktoosi 70 %
Sorbitoli,
nestemäinen (kiteytymätön) (E420)
Etanoli 96 %
Glyseroli 85 %
Natriumsitraatti
Anis-luumuesanssi
Poltettu sokeri
Kloorivetyhappo
Natriumhydroksidi
Puhdistettu vesi"

Kaikesta en tiedä, mitä ovat, mutta sorbitoliin en koskisi edes vahingossa:sick:
 
U R slick!
Ei tos kuule ole mitään slickkiä.
Muuttaja oli erittäin nätti ja nuori, jokseenkin esikoislikkani ikäinen.
En mä sitä tiennyt kun tarjouduin kantoavuksi. Silloin takakontilla oli viiskymppinen karvanaama.

Hiemanko muuten hävetti kun olen täs toista vuorokautta tappanut jotain perkeleellistä pöpöä jallun voimalla enkä taatusti ole ajokunnossa niin se ei ole paras mahdollinen tapa tutustua uuteen naapuriin.

Mut vielä enemmän mua hävettäis olla jallupullon kanssa parvekkeella röökillä ja olla tarjoamatta apuani.
 
vierailija
Resilarissa onkin järkyttäviä aineita, eikä mikään ihme, jos elimistö reistailee:
"6.1 Apuaineet
Natriumbentsoaatti (E211)
Fruktoosi 70 %
Sorbitoli,
nestemäinen (kiteytymätön) (E420)
Etanoli 96 %
Glyseroli 85 %
Natriumsitraatti
Anis-luumuesanssi
Poltettu sokeri

Kloorivetyhappo
Natriumhydroksidi
Puhdistettu vesi"


Kaikesta en tiedä, mitä ovat, mutta sorbitoliin en koskisi edes vahingossa:sick:
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000000879772.html
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä