niinku täällä on niin hiljasta...että tekis mieli kiljasta
Itse ottaisin ruodot pois ennen muhennoksen tekemistäMademuhennos popsittu.
On kyllä sen verran ruodokas otus että jos ensi talven madeherkut jättäisi väliin. Tai samantien muutaman talven.
No niin tietysti tein.Itse ottaisin ruodot pois ennen muhennoksen tekemistä
Vankikarkuri?Itse ottaisin ruodot pois ennen muhennoksen tekemistä
Niih.. Ei muakaan.no elekeehän nyt, olokeehan nyt...kyllä sieltä porukkaa taas joskus tullee vaikka täytyy myöntää ettei ketju ole houkutellut viimeaikoina itseänikään oikein mukaan enää
Just ajattelin kahvia.Höö, putous alkaa kohta, ny meen keittää kaffetta
Kuulostaa helvetin hyvältä.Sisäpiiri on kokoontunut <3 Meillä epäruoka saatanapaistia, lohetonta kylmäsavulohta, vitusti viiniä ja muita herkkuja. Yksi sisäpiiriläinen tosin puuttuu, mutta ehkä tämän iltaisista paskanjauhannoista mikään ei sit leviä ULKOpiirille
kohta eräs saa taas bannia x2 kun ja jos kommentoi tähän jotainSisäpiiri on kokoontunut <3 Meillä epäruoka saatanapaistia, lohetonta kylmäsavulohta, vitusti viiniä ja muita herkkuja. Yksi sisäpiiriläinen tosin puuttuu, mutta ehkä tämän iltaisista paskanjauhannoista mikään ei sit leviä ULKOpiirille
Nam, kelpaisi mulle hyvin herkut & viini, seurakin olisi hauskaaSisäpiiri on kokoontunut <3 Meillä epäruoka saatanapaistia, lohetonta kylmäsavulohta, vitusti viiniä ja muita herkkuja. Yksi sisäpiiriläinen tosin puuttuu, mutta ehkä tämän iltaisista paskanjauhannoista mikään ei sit leviä ULKOpiirille
Ei saa. Mä tiedän.kohta eräs saa taas bannia x2 kun ja jos kommentoi tähän jotain
Ei tohi sanoa mitään. Parempi antaa sisäpiiriläisten mellastaa miten tahtovat.kohta eräs saa taas bannia x2 kun ja jos kommentoi tähän jotain
nyt oikeesti ryhdistäydy ja rauhoitu jo siitä sisäpiiristäsEi tohi sanoa mitään. Parempi antaa sisäpiiriläisten mellastaa miten tahtovat.