...kun ei voi tietää...niin kuin sanoin omat live- kokemukset ovat varsin vähäiset...Jos jotkut nyt luuli niin ei ole revontulia vaan photoshopattua juttua. Revontulet ei ole tuon näköisiä.
Perseidi tai vaikka taivaankannen orgasmi...ihan samaTuon täytyy olla se perseidi.
Vai että vielä revontulia.
Mie voin näyttää sulle oikiat revontulet porontaljan päällä miljardien tähtien alla...kun ei voi tietää...niin kuin sanoin omat live- kokemukset ovat varsin vähäiset...
...en mie ihan kaikkien vieraitten matkaan lähde, vaikka juuri tuollaiseen maisemaan ja tunnelmaan olenkin hassunaMie voin näyttää sulle oikiat revontulet porontaljan päällä miljardien tähtien alla
Epek harmaana?Mie voin näyttää sulle oikiat revontulet porontaljan päällä miljardien tähtien alla
SinisenäEpek harmaana?
Sulla on kyllä ihan mielettömän mahtava aarrepaikka toi..kirjastohan se oli ? Ja tuuri kohdallaanTänään muuten oli todella eriskummallinen kierrätyspäivä.
Kirjasaalis ei ollu kummallinen, pari dekkaria ja Kauko Röyhkän Tien laidalla Waterloo. Enkä mä kirjatarjontaa joutanu edes kattomaan kun joku oli heittäny pois creativen tietokonekaiuttimet, skypeluurin, tusinan piuhaa ja adapteria, puol tusinaa dvd- leffaa, niinku SinCity, Rules of Attraction ja Almodovarin HighHeels. Niin ja iskemätön reppu jolla kannoin noi kaikki pois.
...että veri ei kierrä vaiSinisenä
Hyvä että nipin napin kiertää ees....että veri ei kierrä vai
Täytyy sanoa, että mä en kyllä uskaltais luvata auringonnousua/laskua, täysikuuta tai revontulia.Mie voin näyttää sulle oikiat revontulet porontaljan päällä miljardien tähtien alla
Useimmin pää jää vetävän käteen.Sulla on kyllä ihan mielettömän mahtava aarrepaikka toi..kirjastohan se oli ? Ja tuuri kohdallaan
Sitäpaitsi. Tähdet eivät näy ko on kunnon revontulia.Täytyy sanoa, että mä en kyllä uskaltais luvata auringonnousua/laskua, täysikuuta tai revontulia.
Sie et ookkaan Lapin noita.Täytyy sanoa, että mä en kyllä uskaltais luvata auringonnousua/laskua, täysikuuta tai revontulia.
Eikä kukaan ala-aste iän ohittanut kuvittele olevansa noita.Sie et ookkaan Lapin noita.
Mikä se kiristää ja puristaa? Löysennä vyötä tai ota housut pois...oikeesti, ilmakylvyt on hyvästäHyvä että nipin napin kiertää ees.