@Enisa82 , kyllä, oireet voi hyvin kuvitella. Se on pelottavaakin miten paljon oireita saa pelkällä kovasti toivomisella. Nippailut, tissisäryt, pahoinvoinnit, heikotukset. Esimerkiksi minä kuvittelin tässä kierrossa itseni varmasti raskaaksi, heikotti, yökötti ja kaikki haisi perseeltä. Olin niin varma! Ja tattadaa, tässä sitä ollaan, still no pregnant. Toivottavasti sinulla kuitenkin oireet olisi ihan sitä itseään!
Niin ja testeistä - dpo10 yleensä jo näkyy testissä, ei toki kaikilla eikä toki aina. Itse olen saanut plussan jo dpo9 molemmilla kerroilla näkymään. Viikkonäytöllinen ei ole herkin. Testeissä on hirveästi eroa - moni herkkä testikään ei näytä loppupeleissä raskautta yhtään sen aiemmin, jotkut antaa ns roskishaamua tai viivanpaikkaa. Itse suosittelen aikaseen testaamiseen joko Apteekin pinkkipäistä omaa testiä tai Predictorin Earlya.
@Minzku90 , voi harmi
Vaikka tokihan se vauvapuuha täytyy lähteä molemmista! Mistä tämä päätös kuitenkin tjottailla? Eikai siinä ole yhtään sen pienempi "riski" raskautumiseen kun aktiivisella yrittämiselläkään, ts itse en ainakaan lue niiden välille eroksi kun tyyliin ovistestit ja seksin ajoittamisen.
@Tiituu ja
@1986/13 , mä en ole keskenmenoa kokenut, mutta mulla on silti ihan samanlaista nykyään! Ennen ei ollut. Koko kierto yhtä nippailua ja jomottelua. Olen tulkinnut sen parilla eri tavalla - ensinnäkin kun mun keho on nyt raskautunut, vieläpä useamman kerran, niin a) minä osaan lukea kroppaani paremmin ja b) ehkä kehokin toimii jotenkin "voimakkaammin". Alkukierron menkkajomot on toki menkkoja, sitten alkaa nippailemaan kun kroppa yrittää kaikin voimin työstää sitä Maukka The Munasolua oikein isoksi ja potraksi, sitten nippailee tietenkin koska ovis, sitten koska keltarauhanen (ja koska raskaus, lälläslää) ja sitten taas ne pirun menkat
(en tiedä oikeesti voiko ihminen mukamas tuntea jonkun keltarauhasen. miksei sitä tunne sillonkun EI yritä vauvaa!)