Avoin kysymys ylläpidolle, kommentoikaa muutkin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Maahanmuutolle pitää olla oma osio kenties alaosieen. Nyt ne "mamut sitä, mamut tätä" -jutut täyttävät etusivun suurelta osin. Samaa jauhantaa päivästä toiseen. Sen vuoksi en itsekään enää täällä kovin paljon käy.

Alatyylisille jutuille oma osionsa. Sinne eräät palstan vakkarit voivat kirjata stondismerkintänsä sun muut sekä ruokafetissinsä.
Kaltaisillesi on tarjolla diagnooseja.
 
Ei kyse ole "muista ihmisistä", vaan pienestä porukasta jolla on pakkomielle ja joka täyttää tämän palstan etusivun maanisuutta lähentelevällä kirjoittelullaan, karkottaen valtaosan normaaleista käyttäjistä muille palstoille.
Oletkohan nyt vähän vainoharhainen?
Jos Suomessa vallitsi tällä hetkellä vaikkapa nälänhätä, niin palstan etusivu olisi täynnä aloituksia siitä, miten saada ruoka riittämään ja mitä kaikkea voisi syödä. Tai jos vaikkapa sääolosuhteet alkaisivat heitellä miten sattuu, niin palsta olisi täynnä päivittelyjä ja ihmettelyjä säästä.

Siitä puhutaan, mikä on ajankohtaista. Tällä hetkellä yksi ajankohtaisimmista ja merkittävimmistä aiheista on maahanmuutto.

Eli vaikka kuinka haluaisit sulkea korvasi ja silmäsi asioilta, niin anna nyt hyvä ihminen toisten niistä keskustella. Ei sen pitäisi kovin kummoisesti sinun pyllyä kutittaa.
 
Useimmissa mamuketjuissa ei keskustella aktiivisesti, mutta niitä tuotetaan niin tiheään tahtiin, että etusivulla ei silti usein paljon muuta näy.
Tällä hetkellä ei näytä olevan yhtään aktiivista maahanmuuttoon liittyvää keskustelua etusivulla?
Kuten täällä on monesti todettu, voit myös itse aloittaa keskusteluja sinua kiinnostavista aiheista. Jos ne kiinnostavat muitakin, ne pysyvät etusivulla, jos ei, niin ne kyllä häviävät etusivulta aika nopeaan tahtiin.
 
vierailija
Tällä hetkellä ei näytä olevan yhtään aktiivista maahanmuuttoon liittyvää keskustelua etusivulla?
Kuten täällä on monesti todettu, voit myös itse aloittaa keskusteluja sinua kiinnostavista aiheista. Jos ne kiinnostavat muitakin, ne pysyvät etusivulla, jos ei, niin ne kyllä häviävät etusivulta aika nopeaan tahtiin.
Tiettyyn aikaan vuorokaudesta niistä MV-lehdestä kopioituja ja vastaavia aloituksia on älyttömästi, kun palstapersuksi kutsuttu henkilö (tai henkilöt) saapuu paikalle. Tosin nyt alkuiltapäivästä palstapersu ei ilmeisesti ole vielä herännyt yöuniltaan, kun täällä on rauhallista.

Juuri muilla ei selvästikään ole kiinnostusta siihen mamujuttuun kuin tällä palstapersulla, koska tosiaan muihin aikoihin päivästä (kuten juuri nyt) ne aloitukset eivät pysy etusivulla.
 
vierailija
Kaltaisillesi on tarjolla diagnooseja.
Sinä se sitten osaat olla aina yhtä sympaattinen.

Muistatko, miten eilen moitit jotakuta siitä, että hän menee henkilökohtaisuuksiin keskutelussa. Minä - siis en se, jolle kirjoitit - vastasin sinulle siinä yhteydessä, että sinullahan on itselläsi aina tapana toimia juuri näin. Tuossa yllä se juuri nähdään.

Sinua harmittaa minun kommenttini niin paljon, että yrität jyrätä mielipiteen ala-arvoisella kommentillasi.

Minun puolestani voitte pitää hyvänänne tämän palstan.
 
Tiettyyn aikaan vuorokaudesta niistä MV-lehdestä kopioituja ja vastaavia aloituksia on älyttömästi, kun palstapersuksi kutsuttu henkilö (tai henkilöt) saapuu paikalle. Tosin nyt alkuiltapäivästä palstapersu ei ilmeisesti ole vielä herännyt yöuniltaan, kun täällä on rauhallista.

Juuri muilla ei selvästikään ole kiinnostusta siihen mamujuttuun kuin tällä palstapersulla, koska tosiaan muihin aikoihin päivästä (kuten juuri nyt) ne aloitukset eivät pysy etusivulla.
Aha. Ja tä on sun mielestä ihan ylitsepääsemätön ongelma?
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Tiettyyn aikaan vuorokaudesta niistä MV-lehdestä kopioituja ja vastaavia aloituksia on älyttömästi, kun palstapersuksi kutsuttu henkilö (tai henkilöt) saapuu paikalle. Tosin nyt alkuiltapäivästä palstapersu ei ilmeisesti ole vielä herännyt yöuniltaan, kun täällä on rauhallista.

Juuri muilla ei selvästikään ole kiinnostusta siihen mamujuttuun kuin tällä palstapersulla, koska tosiaan muihin aikoihin päivästä (kuten juuri nyt) ne aloitukset eivät pysy etusivulla.
Mikä se ongelma sitten on?
Joku postailee muutaman jutun keskellä yötä, ja ne pistävät sinua ikävästi silmiin, vaikka häviävät hetkessä, kun kukaan muu ei niistä juttele.
Mietihän nyt itsekin, miten hullulta tuo kuulostaa.
 
vierailija
Oletkohan nyt vähän vainoharhainen?
Jos Suomessa vallitsi tällä hetkellä vaikkapa nälänhätä, niin palstan etusivu olisi täynnä aloituksia siitä, miten saada ruoka riittämään ja mitä kaikkea voisi syödä. Tai jos vaikkapa sääolosuhteet alkaisivat heitellä miten sattuu, niin palsta olisi täynnä päivittelyjä ja ihmettelyjä säästä.

Siitä puhutaan, mikä on ajankohtaista. Tällä hetkellä yksi ajankohtaisimmista ja merkittävimmistä aiheista on maahanmuutto.

Eli vaikka kuinka haluaisit sulkea korvasi ja silmäsi asioilta, niin anna nyt hyvä ihminen toisten niistä keskustella. Ei sen pitäisi kovin kummoisesti sinun pyllyä kutittaa.
Ihan samaa mieltä.

Keskustelujen aiheet rönsyilkööt maan ja taivaan välillä. Anna ihmisen ihmetellä ja kummastella ja ottaa kantaa kaikessa rauhassa. Mene mukaan ihmettelemään tai rauhoittelemaan tai kritisoimaan.

Ainoa asia mikä täällä on palstaa minun mielestäni hiljentänyt on se, että keskustelutaidot ovat toisinaan todella huonot. Jos tuntuu siltä että argumentteja ei löydy enää tai verenpaineet ovat otsasuonen tykytyksestä päätellen tapissaan, niin - poistu keskustelusta. Toisinaan on ihan hyvästäkin olla vaikka pois tovin jos toisenkin ja tulla kurkkimaan tuonnempana, että...mitäs nyt :)?
 
  • Tykkää
Reactions: .....
Sinä se sitten osaat olla aina yhtä sympaattinen.

Muistatko, miten eilen moitit jotakuta siitä, että hän menee henkilökohtaisuuksiin keskutelussa. Minä - siis en se, jolle kirjoitit - vastasin sinulle siinä yhteydessä, että sinullahan on itselläsi aina tapana toimia juuri näin. Tuossa yllä se juuri nähdään.

Sinua harmittaa minun kommenttini niin paljon, että yrität jyrätä mielipiteen ala-arvoisella kommentillasi.

Minun puolestani voitte pitää hyvänänne tämän palstan.
Kyllä. Varmasti tunnet siellä asti miten sympatia minusta huokuu.

Sun mielestä toteamus siitä, että tietynlaisille ihmisille on tarjolla diagnooseja on henkilökohtaisuuksiin menemistä?
Sanotaan vaikka näin, että siinä vaiheessa, kun ihminen haluaa hallita keskustelupalstaa siten, että siellä puhutaan ainoastaan asioista, jotka kiinnostavat häntä, kertoo siitä, että kaikki ei ole kohdillaan. Ihminen, joka haluaa rajata aiheet, mistä muut saa puhua, on ihan oikeasti diagnoosin tarpeessa.

Mua ei vois vähempää kiinnostaa aika monikaan keskustelunavaus täällä ja arvaas mitä, mä en uhraa sellasille asioille aikaa kolmea sekuntia kauempaa. Saati, että mä avaisin täällä keskusteluja siitä, miten jengi puhuu vääristä asioista.

Lopeta tollanen marttyyriys ja uhriutuminen. Mua ei harmita sun kommenttisi vähääkään, mä vaan suuresti hämmästelen, että oletko sä oikeasti olemassa vai pelkkä provo.
 
No aika monen mielestä se on, kun epä-älyllinen mamujankkaus on saanut heidät poistumaan palstalta. Nykyään täällä on vain murto-osa siitä käyttäjämäärästä kuin mitä jokunen vuosi sitten.
Tee parempia aloituksia, niin ei tarvi kitistä siellä, miten täällä keskustellaan vääristä asioista. Jos kerran moni on sitämieltä, niin eiköhän ne teidän monen keskustelut pysy etusivulla.
 
Tee parempia aloituksia, niin ei tarvi kitistä siellä, miten täällä keskustellaan vääristä asioista. Jos kerran moni on sitämieltä, niin eiköhän ne teidän monen keskustelut pysy etusivulla.
Voi apua, kuulen jo korvissani ak:n käninän... "Jos minä tekisin sata aloitusta humpasta, niin saisin bannia..."
Kohta mennään taas:ROFLMAO: Tämä on kyllä niin moneen kertaan kelattu keskustelu :D
 
9mmm
Ei kukaan normaali ihminen jankkaa tuohon tahtiin mamuista kuin mitä tietty väki täällä palstalla tekee. Jos vaikka työpaikan kahvihuoneessa yksi kolmasosa keskustelusta olisi joka ikinen päivä mamuja koskevaa, niin kyllä siihen hermostuisivat nekin, jotka eivät ole "hippisuvakkipunaviherkulttuurimarxisteja". Niille mamujankkaajille tulisi äkkiä porttikielto sinne kahvihuoneeseen. Puhumattakaan siitä, jos se mamukeskustelu olisi pääosin MV-lehden tyylistä eli idioottimaista raiskaus- ym. juttua niin kuin täällä palstalla.
siis tarkotikko tää sitä että ihmisten eri kannat on tullut hyvin selväksi kuka mitäkin mieltä esim maahanmuuttoasioista ja nyt ne jutut on aina samat ja ei oikeen opi mitään uutta oli kritiikistä johtuvaa parannettavaa tai mitä hyvää voisi tapahtua esim maakunnille lisä maahanmuutosta ja jotkut jaksaa viellä oon samaa mieltä tykkään aina oppia uusia juttui niin herää henkiin paremmin saman asian joka kulman käyminen sitten kun ne on käyty läpi ei kehitä ja tulee sellanen paikallaan olemisen tylsyys..

mut esim olin tässä itte uutis kiellossa puolisen vuotta ja tein kaikkee muuta kokeile sääkin ni voi olla et tulee uutta puhuttavaa itte käyn nyt maalaus ryhmässä ja sain kehui kuinka maalaan abstaktei juttui ja en oikeen tienny mitä se abstrakti on ku sanoin et kuhan sudin pensseleitä nyt sit aloin selaas enempi uutisia trumpista ja kerää ntietoo ja mitä tapahtuu esim en pidä ollenkaan huonona sitä että pitää eu ta huonona ja pitäiskin koko paska purkaa mutta uskaltaako meijän politiikot lähteä pois kun sitte njoutuisi itte olla vastuussa kaikesta ja kauppakumppanuukissta ja hoitaa niitä asoita nyt on jtetty muille maille se asioiden hoito tai ainakin ollaan selän takana turvaa hakemassa . ei sillä yhtenäisyydessä on voimaa.. sitten esim toi abortti homma en iha nviellä täysin ymmärrä että miksi veti tuen pois niistä on vahink oraksuksia mut en kaikkee englannin kielestä ymmärrä.. hallittu maahanmuutto on kaikkein paras jo syrjäytymis kierteen takia viellä en kuullut trumpin puhetta millä tavaoin auttaa esim hoodeissa asuvia jengi nuoria pääsemään yhteiskuntaa ja esim saada opsikelu paikkoi heille kun hänhän puheessa lupasi ottaa kaikki yhtenäisyyden takia huomioon aika näyttäää paljon puhetta rakkaudesta mitä tuo rakkaus on katsotaaan.... sipilät ja bernerit ne soutaa ja huopaa taas joka asiassa eli sillä saralla ei juuri muutoksia olekkaan tykkäätkö maalauksesta itten ?
 
vierailija
Sulle näyttäis "epä-älyllinen mamujankkaus" olevan ongelma, mutta mamujen tekemät raa‘at rikokset eivät sua tunnu haittaavan pätkääkään.
Aika outo päättelyketju sinulla. Jos ihminen ei halua jatkuvaa jankkausta näistä mamujen tekemistä todellisista tai kuvitelluista rikoksista, niin hän hyväksyy kyseiset rikokset?

Tosielämässä moni voi olla esim. hyvinkin kriittinen maahanmuuttoa kohtaan, mutta ei silti halua kuunnella mitään jankkausta. Varsinkaan sellaista typerää ja yksisilmäistä jankkausta mitä täällä harrastetaan.

Käytännössä ihan sama asia kuin jos väittäisit, että jokainen joka ei lue MV-lehteä on "suvakki".
 
vierailija (ap)
Mä käytin yhteiskunnallisia aiheita esimerkknä. Yhtälailla relaatioille, asumiselle jne voisi olla oma alaosio.

Mä keskustelen yhteiskunnallisista asioista mielelläni asiallisessa keskustelussa. Tää palstan tyyli, jossa kaikki maahanmuuttokriitikot hyökkäävät yhden tai kahden vähän erilailla ajattelevan kimppuun, on kaukana asiallisesta keskustelusta. Esimerkiksi minut on monessa keskustelussa haukuttu, vaikka en ole ko keskustelussa sanonut kantaani maahanmuuttoasioissa. Olen vain ottanut kantaa siihen, että mun mielestä on ärsyttävää, kun jokainen vähänkään maahanmuuttoon liittyvä uutinen linkitetään tänne. Usein edes uutisessa ei puhuta siitä asiasta, miten otsikko on muotoiltu. Toisin sanoen toivoisin asiallisempaa keskustelua. En sellaista jossa vähänkään eritavalla ajatteleva haukutaan.

Sitten nimimerkille @AivanSama: Olen pahoillani, jos menin henkilökohtaisuuksiin ja loukkasin sinua viestissä, josta tässäkin ketujussa on puhuttu. Anteeksi. Henkilökohtaisuuksiin menet kyllä sinäkin, mutta koska olen herrasmies, en jää muistelemaan menneitä, vaan saat anteeksi.
 

Yhteistyössä