The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Ja sitä paitsi mä saan aina mitä haluan, et jos olisin halunnut sut ulos internetistä, niin oisin hoitanut sen vähän perusteellisemmin, kuin inisemällä sulle viikon bannit jonnekin vauvapalstalle.

Joten harmi, kun en ole tän takana.

Ehkä myös mun viestejä on ilmiannettu sivullisten puolesta, koska onhan tämä nyt aika negatiivista painetta luovaa viestittelyä.

Jos mä saan kohta perään bannit, niin olen ihan fine sen kanssa. Olen myös laukonut asiattomuuksia, ja edelleen pyydän anteeksi sivullisilta. Ja myös sinulta Epsu. Osaa ainakin.
Sinä etkä kukaan muukaan voisi estää pääsyäni nettiin ja palstpille kuten tää. Te ette vaan osaa sitä. Minä osaan.
Minä pystyn.
 
Dodih, asiaa :D...taalla alkoi armottomat kikatusrakatys- iltawillikimpoilut :D:love:

Ihanaa, normaalia :D!

Ma lahden mukaan pompp..siis rauhoittelemaan etta saan nama sitten kaaraistya peittoihinsa ja halipusiteltuakin nukkumaan eli taustahorhona :)...
 
Hmmm... Epekki sai porttarin, Ruutis ja Päätön harmailevat jos sitäkään...
Toi tarkoittaa sitä, että mä olen tällä hetkellä ketjun ainoa miespuolinen. * kauhistuu*

Älkää luulkokaan, että uskallan jäädä tänne lauantai- iltana yksin. Laitan popparit mikroon ja alan kattomaan tota TomHanksin leffaa.

"Jumpsis"- ääni jonka kohta kuulette on pehvani ja sohvani yhteenliittymän seuraus.
Jouvut pitämään monta naista tyytyväisenä :D:D
 
Spencer Hastings
Eeei. Kun jos päätän olla juomatta, en juo. Alkoholia siis.
Syödä on pakko -jotain. Mutta päätöksellä herkut jäävät veks.

Mut jos vaan yrittää olla silleen siivosti niin ei tulos on päinvastainen.

Auktoriteetinkieltoa kenties? Ja jälkimmäisessä auktoriteetti tietty on se parempi minä.
Se on se luontainen taistelutahto. Ai että jotain pitää rajottaa! Ei ku nyt varastoin oikein olan takaa!
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Katos. Ihan vasemmalta tyrkkäs katastrofia.

Yksi miljoonasta legotytöstä vihreässä mekossaan on hävyksissä. Ja sehän pitää nyt olla tuossa legomonumentissaan paikallaan. Justnyt. Ja Kuka Kumma sen on ottanutkaan??!!

Pikahässäkkätsekkauksen tulos että huoneessaan ei ole eli Jokunen on kaapannut tytön kauemmaksi mikä tarkoittaa sitä että...vaikka nyt sainkin tytön rauhoittumaan ja unille peiteltyä niin..että muuten ottaa pumppuosastosta pahasti kun pienille poskille putoilee kyynelhelmiä*huokaan syvään*...mähän etin sitä minilegoa peffa pystyssä*ufopääkkönen*...koska onhan se nyt löydyttävä!

Voi morjens vaan, joku legon päälle astuminen on niin pientä verrattuna tähän :D....
 
vierailija
Miesämmä itse varmaan ilmiantoi sen viestin, jossa kutsuin keski-ikäistä miestä keski-ikäiselle miehelle tyypillisellä nimellä.

Luoja teitä kalervoja.
Riitatkin pakenee, vaikka suomalainen varttunut nainen on hurjista hurjin.
Voit siellä nyt muka rauhassa viestitellä kun sait moden poistamaan mut sieltä. Tunnustit sen jo tuossa. Minkälaisen itsetunnon omaava ihminen tekee noin? No olemattoman tietysti.
 
Spencer Hastings
Voit siellä nyt muka rauhassa viestitellä kun sait moden poistamaan mut sieltä. Tunnustit sen jo tuossa. Minkälaisen itsetunnon omaava ihminen tekee noin? No olemattoman tietysti.
Siteeraa sitä kohtaa, jossa olen mielestäsi tunnustanut? Tai no en tiedä onko sillä väliä. Jos kirjoitan, että äidin tekemät valkosipuliperunat ovat nannaa, niin tulkitset senkin varmaan jotenkin RISTIRETKEKSI sua kohtaan.

Yritin just kattoo, että mistä näkee palstan modet? Sua selvästi harmittaa hirveesti, niin ajattelin laittaa heille viestiä, että mun puolesta poistaisivat bannisi :) Me mahdutaan samalle palstalle kyllä.

Jätkä on ainakin mode, mutta onko hän ollut täällä koska viimeksi? Vai onko modet nykyään ns. näkymättömiä?
 
vierailija
Siteeraa sitä kohtaa, jossa olen mielestäsi tunnustanut? Tai no en tiedä onko sillä väliä. Jos kirjoitan, että äidin tekemät valkosipuliperunat ovat nannaa, niin tulkitset senkin varmaan jotenkin RISTIRETKEKSI sua kohtaan.

Yritin just kattoo, että mistä näkee palstan modet? Sua selvästi harmittaa hirveesti, niin ajattelin laittaa heille viestiä, että mun puolesta poistaisivat bannisi :) Me mahdutaan samalle palstalle kyllä.

Jätkä on ainakin mode, mutta onko hän ollut täällä koska viimeksi? Vai onko modet nykyään ns. näkymättömiä?
Tää ei oo nyt sulle (ylläripylläri) vaan jollekkin ihanalle
Mut en usko sanaakaan enään mitä sanot. Sattui niin sopivasti kaikki.
Mut ihan sama, täällähän mie edelleen kirjoittelen ja tästä maasta ainakaan ei löydy sellaista velhoa joka sen voisi estää. Mieki ossaan vähän sitä sun tätä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä