The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olet saanut porttikiellon seuraavasta syystä: Asiaton kielenkäyttö. Porttikielto poistetaan 28.01.2017.

Niinköhän tuokaan estää mua (epek)
En kyllä ymmärrä mistä sain, joku sisäpiiriläinen jolla kaveri sielä modeissa niin ulisi vissiin tarpeeksi paljon, vissiin penseri.
Siis onks tää nyt epek vai spenseri?
*kyselee edelleen unisena*
 
Mä muistan, kun joskus viistoistkesäisinä oltiin kaverin perheen "mökillä" (eli edesmenneiden isovanhempien kotitilan päärakennnuksessa) viikonloppua viettämässä. Oli pimeä, tuulinen ja hirsiseinien välissä ulvoi tuuli ja tietty oltiin valittu reissumusiikiksi jotain UDOa tai acceptia mikä ei yhtän auttanut pimeänpelkoon...

Onneksi uroot saapuivat kaksipyöräisillä pöristimillään pelastamaan neidot pulasta. :love:

Samalla matkalla lopuivat myös savukkeet ja tulipahan sit kokeiltua hirsienvälistä sammalta virsikirjansivujen välissä korvikkeena... tuloksena kärvähtäneet huulet. :oops:
 
Spencer Hastings
Olet saanut porttikiellon seuraavasta syystä: Asiaton kielenkäyttö. Porttikielto poistetaan 28.01.2017.

Niinköhän tuokaan estää mua (epek)
En kyllä ymmärrä mistä sain, joku sisäpiiriläinen jolla kaveri sielä modeissa niin ulisi vissiin tarpeeksi paljon, vissiin penseri.
Nauroin rappukäytävässä niin, et naapuri avas oven ja kysy et mitäs :D :D En ole ilmiantanut viestejäsi, enkä tunne modeja. Harmi, jos kuvittelet että sun juttus vittuakaan osuu ihon alle.

Jos joku mode lukee tätä, niin omasta puolestani voin sanoa, että Epekin banni on turha. Ei ne jutut nyt niin asiatonta kielenkäyttöä olleet. Aika pitkälle saa mennä, että mä ilmiantaisin mitään. Haistattelu ja "olet tyhmeliini vegaani" -jutut eivät sinne päätyyn mene,
 
  • Tykkää
Reactions: tsuferaffi ja Kais
Terkkuset saunasta :love:...ja sita ennen pirtsakasta kirranneesta pakkasilmasta :love:... Hemmetti, nyt kylla keli yllatti kun lahdin tuota nuoriso- osastolaista kuskaamaan, ite hyppelehdin ulos vaan tommosissa ohkasissa olohousuissa ja meinasin viela menna pelkalla hupparilla ennen kuin viimetipassa kiskasin takin niskaani :D...melkein pakkanen puras :D...mutta sauna teki kylla tehtavansa (y)

Iltawillit menossa parhaillaan vaikkei mitaan willeja olekaan...heti kun "laumasta" yksi puuttuu niin onhan se hassua :)

Ja koskapa taivaalla oli sen miljuuna tahtea taas eloa kaunistamassa, niin tahteillaan sitten :)...

 
Epek!
Nauroin rappukäytävässä niin, et naapuri avas oven ja kysy et mitäs :D :D En ole ilmiantanut viestejäsi, enkä tunne modeja. Harmi, jos kuvittelet että sun juttus vittuakaan osuu ihon alle.

Jos joku mode lukee tätä, niin omasta puolestani voin sanoa, että Epekin banni on turha. Ei ne jutut nyt niin asiatonta kielenkäyttöä olleet. Aika pitkälle saa mennä, että mä ilmiantaisin mitään. Haistattelu ja "olet tyhmeliini vegaani" -jutut eivät sinne päätyyn mene,
Uliuiliuli, sait mitä halusit mutta hei, ei haittaa mua olleskaan! Vituttaako nyt kun mua ei harmitakkaan!?
 
Hmmm... Epekki sai porttarin, Ruutis ja Päätön harmailevat jos sitäkään...
Toi tarkoittaa sitä, että mä olen tällä hetkellä ketjun ainoa miespuolinen. * kauhistuu*

Älkää luulkokaan, että uskallan jäädä tänne lauantai- iltana yksin. Laitan popparit mikroon ja alan kattomaan tota TomHanksin leffaa.

"Jumpsis"- ääni jonka kohta kuulette on pehvani ja sohvani yhteenliittymän seuraus.
 
Spencer Hastings
Ja sitä paitsi mä saan aina mitä haluan, et jos olisin halunnut sut ulos internetistä, niin oisin hoitanut sen vähän perusteellisemmin, kuin inisemällä sulle viikon bannit jonnekin vauvapalstalle.

Joten harmi, kun en ole tän takana.

Ehkä myös mun viestejä on ilmiannettu sivullisten puolesta, koska onhan tämä nyt aika negatiivista painetta luovaa viestittelyä.

Jos mä saan kohta perään bannit, niin olen ihan fine sen kanssa. Olen myös laukonut asiattomuuksia, ja edelleen pyydän anteeksi sivullisilta. Ja myös sinulta Epsu. Osaa ainakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Softy
Hmmm... Epekki sai porttarin, Ruutis ja Päätön harmailevat jos sitäkään...
Toi tarkoittaa sitä, että mä olen tällä hetkellä ketjun ainoa miespuolinen. * kauhistuu*

Älkää luulkokaan, että uskallan jäädä tänne lauantai- iltana yksin. Laitan popparit mikroon ja alan kattomaan tota TomHanksin leffaa.

"Jumpsis"- ääni jonka kohta kuulette on pehvani ja sohvani yhteenliittymän seuraus.
Joudut viihdyttämään meitä kaikkia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hmmm... Epekki sai porttarin, Ruutis ja Päätön harmailevat jos sitäkään...
Toi tarkoittaa sitä, että mä olen tällä hetkellä ketjun ainoa miespuolinen. * kauhistuu*

Älkää luulkokaan, että uskallan jäädä tänne lauantai- iltana yksin. Laitan popparit mikroon ja alan kattomaan tota TomHanksin leffaa.

"Jumpsis"- ääni jonka kohta kuulette on pehvani ja sohvani yhteenliittymän seuraus.
Mihin unohdit Majurin?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä