vierailija
Mitäs jos selvittäisitte nämä asiat privana?mut on pidetty siitä kyllä hyvin ulkona, en kuulu piireihin
Mitäs jos selvittäisitte nämä asiat privana?mut on pidetty siitä kyllä hyvin ulkona, en kuulu piireihin
Mikään ei ole näillä palstoilla yksityistä, ei edes yyveet. En minkään kuulu piireihin, mutta osaako kukaan sanoa, vaikuttaako tuo Jupiter tähän meidän tammimyrskyyn? Kuva on Ursan sivulta aamupäivällä - ja onhan siellä ne muutkin "helmet"..pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään
täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun
Ei vaikuta millään tavalla, Jupiterhan on siis ihan sika kaukana.osaako kukaan sanoa, vaikuttaako tuo Jupiter tähän meidän tammimyrskyyn? Kuva on Ursan sivulta aamupäivällä - ja onhan siellä ne muutkin "helmet"..
Kai muitakin asiasta saa varoittaa ja juoruamiset tietoon tuoda.Mitäs jos selvittäisitte nämä asiat privana?
On on, mutta kun se on kaasupallo ja todellakin valtavan suuri - miksei vaikuttaisi?Ei vaikuta millään tavalla, Jupiterhan on siis ihan sika kaukana.
Koska se on niin sika kaukana!On on, mutta kun se on kaasupallo ja todellakin valtavan suuri - miksei vaikuttaisi?
Kokoero selviää kai tästä kuvasta?Mikään ei ole näillä palstoilla yksityistä, ei edes yyveet. En minkään kuulu piireihin, mutta osaako kukaan sanoa, vaikuttaako tuo Jupiter tähän meidän tammimyrskyyn? Kuva on Ursan sivulta aamupäivällä - ja onhan siellä ne muutkin "helmet"..
Kiitos tiedosta. Kenestä on juoruiltu?pieni neuvo kaikille: älkää kertoko ittestänne mitään mitä ette halua kertoa julkisesti niin yyveellä, facessa tai ylipäätään missään
täällä on joku vitun pienipiiri-tietotoimisto joka jakaa keskenään kaiken tiedon mitä ootte luulleet yksityisesti kerrotun
Miksi juuri sinua kiinnostaa tämä asia?Kiitos tiedosta. Kenestä on juoruiltu?
Haluan tietää juoruillaanko minusta. Miksi sinua kiinnostaa tietää miksi minä kysyin?Miksi juuri sinua kiinnostaa tämä asia?
Miksi joku juoruilisi harmaasta?Haluan tietää juoruillaanko minusta. Miksi sinua kiinnostaa tietää miksi minä kysyin?
Et ajatellut että minulla on nimimerkki?Miksi joku juoruilisi harmaasta?
Eikö asiaa voisi silloin kysyä yyveellä? Eihän krut voi tietää kuka olet. Tuskin ketjuun nikkejä laittaisi kenestä on puhuttu.Et ajatellut että minulla on nimimerkki?
Aina voi kysyä. Laitoin nimimerkkini poistoon.Eikö asiaa voisi silloin kysyä yyveellä? Eihän krut voi tietää kuka olet. Tuskin ketjuun nikkejä laittaisi kenestä on puhuttu.
Voi tietysti.Aina voi kysyä. Laitoin nimimerkkini poistoon.
Kuulutko sinäkin juoruilijoihin tai siihen piiriin kun noin tiedät.onhan toi tiedetty jo kauan
Voihan se maailmanmeno vaikuttaa täälläkin:tällä palstalla on ihan tarpeeks muutenki noitajahtia muistuttavaa toimintaa.