V
vierailija
Vieras
Jos minulla ei ole omaa yritystä, niin paljonko saa valokuvaamalla tienata ennen kuin aletaan puhua yrittäjyydestä ja pitää alkaa ottaa selville verotusasioita? Saako esimerkiksi heittää vaikka 1-3 hääkuvauskeikkaa vuodessa ilman sen kummempaa yrittäjyyttä, jos hintana on vaikka 200e/keikka?
Millainen suoja kuvaajalla on näissä tilanteissa? Jos asiakas ei maksakkaan kuvat saatuaan niin onko se sitten sellanen no can do-juttu kun ei ole omaa toiminimeä/yritystä?
Millainen suoja kuvaajalla on näissä tilanteissa? Jos asiakas ei maksakkaan kuvat saatuaan niin onko se sitten sellanen no can do-juttu kun ei ole omaa toiminimeä/yritystä?