The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Älä välitä, sitä on liikkeellä. Täällä tosin äitiä syyllistää vaan hän itse, lapsi vaikuttaa olevan ihan hyvissä sielun ja ruumiin voimissa.

No et sinä :love:
Eiku oon lueskellu facebookista mm. äityleitä, yle-uutisten kommenttiosioo, ja kaksplussalla nää mamuketjut on ihan omaa luokkaansa. Toi missiketju Martina Aitolehtineen oli viimenen pisara.
...kiitos :)...oma ruoska, paras ruoska(y)...mulla on kyllä maailman parhaimmat ja rakkaimmat kouluttajat täällä:love:, joten kyllä tää tästä taas sujuu :)...
 
älä aattele synkkiä itestäs..mä en usko että sussa olis niin paljon ilkeyttä, että oisit huono äiti...*haliruttaa pörröpään ryttymyttyyn*:love:
...*halaaruttaa takaisin*...

Ei hätiä mitiä - se on vaan tätä kun yks on kivipiirustuskaudelta ja toinen on hyberskyber- fhjtgkfdjnh GB bd dj i- kaudelta niin ihmekös tuo jos ei oikein alkuörinät kohtaa:barefoot:...

Mutta tätä kivikautista pidetään kyllä täällä yhä oppivaisena yksilönä (y), joten toivoa on :)!
 
Täällä on paluu arkeen sujunut ihan perinteisissä merkeissä eli loma teki kaikille hyvää kerran arkeen palaaminen on ensalkuun täynnänsä säätämistä ja sähläilyä :D

Ehkä tää tästä raiteillensa sujahtaa(y)...viimeistään toukokuussa :D
 
Tiiatko muuten mita :)? No et tiia, niin ma kerron :)

Ulkona on aivan huikeen mahtava kuutamo :love:...ja upea valaistus ihan omasta takaa :)

Pilvet rientaa taivaalla hurjaa vauhtia, niilla on kisailut menossa, ja tahdetkin paikallansa :)

...saattaa olla etta unikuvat on kylla karkuteilla mutta sita ihmetellaan sitten joskus huomenna...
 
Mä oon pätevä, oon muuttopakannu jo lompakkonikin, jota tarttisin huomena, enkä laisinkaan muista, että missä laatikossa se vois olla. No eihän niitä laatikoita montaa kymmentä vielä oo pakattuna :rolleyes:
 
Tiiatko muuten mita :)? No et tiia, niin ma kerron :)

Ulkona on aivan huikeen mahtava kuutamo :love:...ja upea valaistus ihan omasta takaa :)

Pilvet rientaa taivaalla hurjaa vauhtia, niilla on kisailut menossa, ja tahdetkin paikallansa :)

...saattaa olla etta unikuvat on kylla karkuteilla mutta sita ihmetellaan sitten joskus huomenna...
Kyl se uni tulee, kun laitat villapöksyt jalkaan ja pipon silmille
 
Tiiatko muuten mita :)? No et tiia, niin ma kerron :)

Ulkona on aivan huikeen mahtava kuutamo :love:...ja upea valaistus ihan omasta takaa :)

Pilvet rientaa taivaalla hurjaa vauhtia, niilla on kisailut menossa, ja tahdetkin paikallansa :)

...saattaa olla etta unikuvat on kylla karkuteilla mutta sita ihmetellaan sitten joskus huomenna...
Mä valvon aina kaksi yötä ennen täysikuuta joten tänäyönä uinailen onnellisena. Melkoiselta kyllä näyttää. Upealta. Jylhältä.
 
Mä oon pätevä, oon muuttopakannu jo lompakkonikin, jota tarttisin huomena, enkä laisinkaan muista, että missä laatikossa se vois olla. No eihän niitä laatikoita montaa kymmentä vielä oo pakattuna :rolleyes:
Ihana mies siella :love:!
Kuule...kun rupeet ettimaan sita lompakkoa, niin...se loytyy siita viimeisimmasta laatikosta :)*halaaruttaa lampimasti*

..eikakun :notworthy:..toivottavasti loydat sen suitsaitsukkelasti (y)
 
  • Tykkää
Reactions: D. Trump
Iloitset sitten työelämärytmistä valmistuttuasi (y)
Jos merkit ja enteet pitää paikkansa, voi ollaettä työelämärytmi voi tapahtua ihan mihin vuorokaudenaikaan tahansa :notworthy: Mut sama se sille, en ressaa sitä vielä. 3,5 vuotta vielä aikaa tuudittautua pois todellisuudesta ja odottaa, että se yllättää :D


Pää- ja silmäsärytkin helpotti, nyt on jo seminormaali olo. Tai no, niin normaali kun kirahvilla vaan voi olla.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä