jaaalan pikkuhiljaa muuttua lumiukoksi minäkin
jaaalan pikkuhiljaa muuttua lumiukoksi minäkin
Pläähhhh,ei kiinnosta,ei viitti ei jaksa ( näyttää kieltä )Kehoitan jatkossa kiinnittämään enemmän huomiota huolellisuuteen
Kehottaa kirjoitetaan ilman i:tä. Lauseiden perään kuuluu myös laittaa piste.Kehoitan jatkossa kiinnittämään enemmän huomiota huolellisuuteen
ainaski väri alkaa harmaantumaan pikkuhilijaa että ehkä mää en muutukkaan vanhemmuuten kelohongaksi vaan lumiukoksi
No pirskatti. Kasvaakohan munat vai parta eka?alat pikkuhiljaa muuttua ruutiukoksi sinäkin
no jos palstaan on uskominen (ja miksei olisi?) niin ei välttis kumpikaanNo pirskatti. Kasvaakohan munat vai parta eka?
...mieluummin siksi vankaksi ja vakaaksi kelohongaksi, jota voi ihastella, onhan se karun kaunis , ja missa tirpusetkin voi tovin viipyilla....lumiukko on kans kiva mutta hetken hurma ...ainaski väri alkaa harmaantumaan pikkuhilijaa että ehkä mää en muutukkaan vanhemmuuten kelohongaksi vaan lumiukoksi
Ja kiinnittää huomio on svetisismi, eikö oikeaoppisesti täytyisi sanoa huomioidaKehottaa kirjoitetaan ilman i:tä. Lauseiden perään kuuluu myös laittaa piste.
Kehotan jatkossa kiinnittämään enemmän huomiota huolellisuuteen.
Terveisin,
kielioppinatsi.
no ite oon oon ollu siinä uskossa että oon pikkuhiljaa hongittumassa mutta eihän sitä koskaan voi olla aivan varma...mieluummin siksi vankaksi ja vakaaksi kelohongaksi, jota voi ihastella, onhan se karun kaunis , ja missa tirpusetkin voi tovin viipyilla....lumiukko on kans kiva mutta hetken hurma ...
Oikeesti...kelohongat on komioita ilmestyksia , se taydentaa sita karua maisemaa...
Eikö sinun mies anna sinulle seksiä?Elamisen sujuvuus ja tanssimisjoraamiset ...ois ollu viisautta aamulla heittaa heratyskello maisemiin ja kiskoa muutoinkin karussa olevaa peittoa niskoille...
Mutta
...huomenna paiva uus ja entista leveempi hymy kasvoilla entista yritteliaampana ja oppivampana ja osaavana ja...horhona !
...panettaakin, anteeksi tuli tmi:ta
Mutta kivaa iltamoa sulle , rentoudu ja muista etta oot mahtava tyyppi !
Ilimankos hirvaan liha maistuu ihan kuseltaminun kotiseudulla on uskomus että kun wanha jätkä kuolee niin se muuttuu poroksi
olet siis niitä kusta maistaneita tyyppejä.Ilimankos hirvaan liha maistuu ihan kuselta
No en ole mutta hajuaisti on iso osa makua niin haistanut olen. Itseasiassa jos ei haista mitään niin ei maistakkaan.olet siis niitä kusta maistaneita tyyppejä.
no yäkSiis hirvaksen lihahan maistuu ihan ulolle rykimäajan jälkeen (ja aikana)
Koska olet viimeksi saanut naista?Vähän siis niinkuin mie kokoajan
eli sä sanot että maistut myös ulolle??Vähän siis niinkuin mie kokoajan