Boobabe
Mä jo ajattelin.Hyvää huomenta!
Lirisee, litisee, lotisee ja tiputtaa.
Räystäs siis, ei se...
Mä jo ajattelin.Hyvää huomenta!
Räystäs siis, ei se...
Normaali kesäsääHyvää huomenta!
Räystäs siis, ei se...
Pian voi kylvää ensimmäiset siemenet, laventelit, rosmariinit ja osan chileistä siis. Voi onnenpäivää!Normaali kesäsää
oliks sulla tollanen lappu ovessa kun heräsit?
täällä ei, lunta kyllä onHyvää huomenta!
Räystäs siis, ei se...
täällä lämmöt on nollassa ja yöllä tullu tuuman verran luntatäällä ei, lunta kyllä on
ja alkavaa aamupäivää kaikille
kahvi on sitten hyvää, parempaa jopa kuin ennen nyt kun sitä ei juo liikaa!
meeppä tekee äkkiä lumiukko pihalletäällä lämmöt on nollassa ja yöllä tullu tuuman verran lunta
tiet on tosi luikkaat
mä juon kanssa nykyään sen kaks kupillista..oli muuten han-ka-la tehdä noin raju leikkaus kahesta pannullisesta/pvä kahteen kupilliseen, mutta en kadu illalla sitte toinen kupillinen maistuu ihan kuningasjuomaltaTodella!
Mä pyrin lopettman kolmannen mukillisen kohdalla. Ja iltapäivällä saa vielä yhden jos alkaa uuvuttaa. Kyl on herkkua!
eiks valitus kuulu tehdä isännöitsijälle?Hmmm... toi tiputtava räystäs... on rikki! Ja valuttaa kurjasti portaalle ja seinään. Oitis valittamaan taloyhtiön sen jonkun puheenjohtajalle tai mikä se ikinä onkin. Rivariasumisesta pitää ottaa kaikki ilo irti!
No ei, tosissaan, homehtuuhan tää mörskä ellei asialle jotain tehdä.
En mä vaan tiedä kummalle. Mut ei oo hajuakaan kuka on isännöitsijä, toi johtajatyyppi kai tietää.eiks valitus kuulu tehdä isännöitsijälle?
onko vika siis räystäässä vai kourussa?
jospa ne onki vaan jäässä?En mä vaan tiedä kummalle. Mut ei oo hajuakaan kuka on isännöitsijä, toi johtajatyyppi kai tietää.
Ja vikaa on vähän molemmissa.
pleikkarin keksijä pitäis kanssa viiä sinne Ruutiksen saunan taakse aivan ihana keksintöHyvin alkanut unirytmin korjaus kohtasi ylivoimaisen vastustajan: Playstatioinin.
Terveisin: lopetin pelaamisen kolmelta ja nyt väsyttää.
Ipana pelas eilen ja kävin auttelemassa muutamassa kohdassa. Oli kivaa, et oli pakko pelata itekin "vähän" sit ku hän kävi nukkumaanpleikkarin keksijä pitäis kanssa viiä sinne Ruutiksen saunan taakse aivan ihana keksintö
mä muistan kun pojat halus pienenä aina pelata kaksinpelejä Batmanissa ja sly cooperissa....kyllä siinä sai ohjaimet kyytiä lapsen käsistä hyvinnii äkkiä kun äiti peittos lapsensa ja tuuletti onnellisena aina pyysivät uuestaan pelaamaan ja kun voitin, suuttuivat...tyypillisiä miehenalkujaIpana pelas eilen ja kävin auttelemassa muutamassa kohdassa. Oli kivaa, et oli pakko pelata itekin "vähän" sit ku hän kävi nukkumaan
Me pelataan just Sly Cooper 3:sta Ihan sikahyvä peli. Pitäis hankkii ne ekatkin osat, ykkönen oli paras.mä muistan kun pojat halus pienenä aina pelata kaksinpelejä Batmanissa ja sly cooperissa....kyllä siinä sai ohjaimet kyytiä lapsen käsistä hyvinnii äkkiä kun äiti peittos lapsensa ja tuuletti onnellisena aina pyysivät uuestaan pelaamaan ja kun voitin, suuttuivat...tyypillisiä miehenalkuja
sama juttu kävi jos voitin ne jossain rallipelissä, hirvee itku kuinka äiti huijaa ja sitten lähti ohjaimet liitoon
Pingispallon mentävä reikä rännissä ja hieman lahoa räystäspuussa.jospa ne onki vaan jäässä?
Oiskos huoltoyhtiö jättäny kourut putsaamati syksyllä ja ny ne on jäätä, sekä puunlehtiä täys, jolloin vesi ei kulje niinkuin pitäisHmmm... toi tiputtava räystäs... on rikki! Ja valuttaa kurjasti portaalle ja seinään. Oitis valittamaan taloyhtiön sen jonkun puheenjohtajalle tai mikä se ikinä onkin. Rivariasumisesta pitää ottaa kaikki ilo irti!
No ei, tosissaan, homehtuuhan tää mörskä ellei asialle jotain tehdä.
Täällä mitään jäätä ole. Sulana valuu ja lorisee. -siitä reiästä toki.Oiskos huoltoyhtiö jättäny kourut putsaamati syksyllä ja ny ne on jäätä, sekä puunlehtiä täys, jolloin vesi ei kulje niinkuin pitäis
Eipä yllätä, jos kyseessä on vuokratalo, omistuskämpissä pidetään yleensä myös kiinteistökin kohtuullisessa kunnossaPingispallon mentävä reikä rännissä ja hieman lahoa räystäspuussa.