Mun iltapala koostui ruislevästä hummuksella, ja popsin eiliset salaatit parempiin suihin. Tulis toi puuro valmiiks, niin nappasen sitä hieman ennen nukkumaanmenoa.
Hyvää yötä ja kauniita unia sinneMä lähden ketturoimaan pehkuihin ja rutistamaan tyynyjä
Hyyveli yyteleitä, nuku hyvin ja näe kauniita unikuvia*pus*
Anteeks, mä heitin eilen unilääkkeet huiviin ja simahdin autuaasti ennen puolta yötä jo. Vakaa aikomus saada unirytmi korjattua ennen koulun alkua, viikko aika ryhdistäytyä. Se kyl häiritsee palstailua vähän, ku pitää nukkua yöllä.Päivää kettinkiin ja hyvää alkavaa viikkoa.
Ja sit hävetään kimpassa, että olemme päästäneet ketjun tipahtamaan sivulle 2.
Mitäs peliä se semmoinen on?
ei mulla häiritte, mää meen nuggumaan yleensä 23 mennessä ja oikein kiitettävästi oon omasta mielestäni palstailluAnteeks, mä heitin eilen unilääkkeet huiviin ja simahdin autuaasti ennen puolta yötä jo. Vakaa aikomus saada unirytmi korjattua ennen koulun alkua, viikko aika ryhdistäytyä. Se kyl häiritsee palstailua vähän, ku pitää nukkua yöllä.
Luit ajatukseni!Huomenta!
Relaatiot ovat itse saatanasta.
Eräs noituuden ammattilainen noitui relaatiot ketjuun, siinä syyJa sit hävetään kimpassa, että olemme päästäneet ketjun tipahtamaan sivulle 2.
Mitäs peliä se semmoinen on?
hyvää huomenta, ohan täällä muitaki
aamupala munakas syöty ja kahvi (kohta) juotu
noup, sain vaan masun täyteen *röyh*Saitko munakas OO:n
jes, sain aamun kiintiön täyteen *röyh*
...ja näin sitä taas mennääntoiset ne vaan saa heti aamusti herkkuja ja minä poika se elän vaan muna....kkaan puutteessa
eli päätit alkaa tänki päivän kronklaamalla...ja näin sitä taas mennään
joo... mutt niihän mä aina oon!!eli päätit alkaa tänki päivän olemalla viaton ja kiltti
Kaurapuurolla on hjyvä aloittaa päiväPitkästä aikaa kotoista kaurapuuroa ja hyvää kahvia. Jännittää. Työt alkavat taas keskiviikkona. Pitkä loma tuntuu vieroittaneen tutusta työstä. Ikäväkin on taakse jääneitä kokemuksia.
Mä meen torstain silmäsairaalaan silmälääkärin vastaanotolleHuomenta,pirtelöt juotu ja bussissa istun silmänpohjakuvaukseen.