The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä aloin katsomaan A. Haleyn Juuret kirjaan pohjautuvaa tv-sarjaa, sitä uudempaa versiota ja hitsi vieköön miten ahistavalta tuntuu kun ihmisiä kohdellaan huonommin kuin eläimiä varsinkin kun tietää, että tuota on tapahtunut ja tapahtuu eri muodoissa vielä tänäkin pvänä eri puolilla maailmaa:notworthy:

Yleensä aina hehkutan alkup. puolesta mutta täytyy tunnustaa, että tää uus versio näyttäis olevan vähintään samalla tasolla alkup. kanssa..
Tositapahtumiin perustuvia, niin ovat. Oliko Häivähdys purppuraakin?
 
...muttaku kunnon keittiövälineet vaan oikeesti helpottaa huomattavasti sitä kokkausta ja siitä tulee kivaa ja nautinnollista :)(y)!


..juu, anteeks, taijan tietää jo missä se mun nurkkapaikka oli :barefoot:...
arvaa mitä tekis mieli tehä niin kovasti ny? en tiiä viitinkö ees sanoa :barefoot: tai no viitinhän mä ...tekis niin mieli muokata tätä sun vastausta mutku en ala kun sitten sä kilahat taas mulle:love:
 
...muttaku kunnon keittiövälineet vaan oikeesti helpottaa huomattavasti sitä kokkausta ja siitä tulee kivaa ja nautinnollista :)(y)!


..juu, anteeks, taijan tietää jo missä se mun nurkkapaikka oli :barefoot:...
Totta. Huomenna on natsisiwassa (LIDL) keittiöveitsiä halvalla. Muistan kun selasin tänään mainosta.
Wink wink!
Itse en juokse mainosten perässä, mutta hyviä veitsiä voisi olla lisää.
 
Totta. Huomenna on natsisiwassa (LIDL) keittiöveitsiä halvalla. Muistan kun selasin tänään mainosta.
Wink wink!
Itse en juokse mainosten perässä, mutta hyviä veitsiä voisi olla lisää.
Kiitti vinkistä mutta meinasin mokoma hörhöpää mennä näillä omillani (y)

Sitäpaitti se tietäis kruisailua kauemmaks joten - hamstratkoon ne joilla tarvista on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
noinkohan liiterissä olis hyviä veitsiä?
Mistä sen tietää.
Parhain oma veitseni on napattu kierrätyskeskuksesta.
Kiitti vinkistä mutta meinasin mokoma hörhöpää mennä näillä omillani (y)

Sitäpaitti se tietäis kruisailua kauemmaks joten - hamstratkoon ne joilla tarvista on :)
Ei tämäkään hörhö hörhöile huomenna minnekään.
 
Meillä on viellä kaapissa 3 suklaarasiaa joulusta :D ni ja vajaa wiener nougatrasia,ei ollu niin hyviä ku lapsuudesta muisti :eek:
 
Lohipiirakkaa ja soijakookosjogurttia mansikka-chiahillolla & porkkana-mandariini-laktritsahillolla :p siinä mun iltapala
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä