The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mun kissa oli niin kilttinä vierellä viimeyönä kunnes sai kuningasidean ja päätti hieroa paljaat kinttuni..nyt on kivat verinaarmut oikeessa pohkeessa ja yks kynsi uppos akillesjänteen kohalta sen verran napakasti, että vingahin keskellä yötä aika kirkkaalla äänellä:alien:

mutta on noi kissat ihania:love:
Jep,välillä niin ihania :love: lutusia, nukkuu ja kehrää kainolossa,sitten kohta onkin ku pikkupiru :D
Toi Minttu alkaa monesti vieressä leipomaan ihoo,jos ei oo peittoo päällä,ei tunnu kovin ihanalta ainakaan kaulassa tai tississä :ROFLMAO:
 
Jep,välillä niin ihania :love: lutusia, nukkuu ja kehrää kainolossa,sitten kohta onkin ku pikkupiru :D
Toi Minttu alkaa monesti vieressä leipomaan ihoo,jos ei oo peittoo päällä,ei tunnu kovin ihanalta ainakaan kaulassa tai tississä :ROFLMAO:
ja toi mun kissa tykkää laskee aina kylkiluut..ja mä kun olen tosi herkkä kutiamaan niin sekös vasta kiva keino saada mut hereille ihan mihin aikaan neiti vaan tahtoo:love:
 
vierailija
joo paitsi ei sillon kun se töpöttelee kävellä kynnet esillä paljaalla iholla:confused:
Kissa muuten ei koskaan pudota mitään vahingossa. Eikä ylipäänsä tee mitään vahingossa. Semmoiset kissat kuoli nälkään ja sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten.
Kissahan on erittäin tehokas tappokone joka saalistaa kaikkea itteään pienempää ja vähän suurempaakin. Ja semmoinen kissa joka vahingossa törmäilee esineisiin tai saa sattumanvaraisia hepulikohtauksia yksinkertaisesti kuolee nälkään.

Joten kaikki mitä kissa tekee niin se tekee sen tarkoituksella.
Tarkoitusta tosin usein voi vain arvailla.
Hieman kuin nainen.
 
mutta asenne on oikea, nimenomaan ulkonäkö on se ominaisuus johon kannattaa ladata kaikki odotukset
Opettaa miehen pitämään suun kiinni ja tottelemaan mukisematta. Sit se on hiljaa ja kaunis katsella sekä toimii kuuliaisesti. Älä väheksy ulkonäön tärkeyttä.
Kyl mua ainaki harmittais, jos kumppani näyttäis kävelevältä kaatopaikalta. Pussi päässä ja silmät kii pussailuki ois ikävää.
 
Kissa muuten ei koskaan pudota mitään vahingossa. Eikä ylipäänsä tee mitään vahingossa. Semmoiset kissat kuoli nälkään ja sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten.
Kissahan on erittäin tehokas tappokone joka saalistaa kaikkea itteään pienempää ja vähän suurempaakin. Ja semmoinen kissa joka vahingossa törmäilee esineisiin tai saa sattumanvaraisia hepulikohtauksia yksinkertaisesti kuolee nälkään.

Joten kaikki mitä kissa tekee niin se tekee sen tarkoituksella.
Tarkoitusta tosin usein voi vain arvailla.
Hieman kuin nainen.
eli mun kissa pudotti tässä männä päivänä sen saamarin pahvilaatikon kaapinpäältä koska halus metsästää mut saaliikseen?o_O awwwww että se sitten osaa olla ihana, ihan tässä sydän sulaa tollasen pikkuvintiön takia:love::love::love:
 
Opettaa miehen pitämään suun kiinni ja tottelemaan mukisematta. Sit se on hiljaa ja kaunis katsella sekä toimii kuuliaisesti. Älä väheksy ulkonäön tärkeyttä.
Kyl mua ainaki harmittais, jos kumppani näyttäis kävelevältä kaatopaikalta. Pussi päässä ja silmät kii pussailuki ois ikävää.
mää osaan jo aikas hyvin ton suun kiinni pitämisen

tottelussa on viä opettelua
 
Opettaa miehen pitämään suun kiinni ja tottelemaan mukisematta. Sit se on hiljaa ja kaunis katsella sekä toimii kuuliaisesti. Älä väheksy ulkonäön tärkeyttä.
Kyl mua ainaki harmittais, jos kumppani näyttäis kävelevältä kaatopaikalta. Pussi päässä ja silmät kii pussailuki ois ikävää.
Olet täysin väärillä jäljillä.
Se on nainen joka pitää opettaa pysymään sängyn ja hellan välissä. Imurin kanssa on lupa mennä muihinkin huoneisiin. Ja lupalapun kanssa saa mennä lähikaupasta hakemaan miehelle kaljaa ja tupakkaa, sekä ruokaa jos mies on nälkäinen.
Miehen autoa saa ajaa milloin mies on juonut niitä kaljoja, mutta muutoin naisella ei ole asiaa rattiin.
Ja ulkonäöstä viis jos vaan muistaa pestä alapäänsä edes joskus. Sexi onnistuu ihan mainiosti silmät kiinni mut jos joutuu laittamaan pyykkipojan nenään niin se ei o kivaa.
 
Olet täysin väärillä jäljillä.
Se on nainen joka pitää opettaa pysymään sängyn ja hellan välissä. Imurin kanssa on lupa mennä muihinkin huoneisiin. Ja lupalapun kanssa saa mennä lähikaupasta hakemaan miehelle kaljaa ja tupakkaa, sekä ruokaa jos mies on nälkäinen.
Miehen autoa saa ajaa milloin mies on juonut niitä kaljoja, mutta muutoin naisella ei ole asiaa rattiin.
Ja ulkonäöstä viis jos vaan muistaa pestä alapäänsä edes joskus. Sexi onnistuu ihan mainiosti silmät kiinni mut jos joutuu laittamaan pyykkipojan nenään niin se ei o kivaa.
Ehkä tossa iässä vaatimuksista voi vähän karsia, ku valikoima hupenee ja liha pilaantuu.


Eiks sulla muuten tänään oo ne treffit? Muista kertoa toi litanja sille leidille, niin selviää heti käyttelyssä onko se potentiaalinen eukkokokelas :rolleyes:
 
Ehkä tossa iässä vaatimuksista voi vähän karsia, ku valikoima hupenee ja liha pilaantuu.


Eiks sulla muuten tänään oo ne treffit? Muista kertoa toi litanja sille leidille, niin selviää heti käyttelyssä onko se potentiaalinen eukkokokelas :rolleyes:
Ei viiskymppiset o mun silmissäni mitenkään pilaantuneita. Pikemminkin päinvastoin.

Mulla piti tänään olla treffit, itse asiassa just nyt. Vai miten voi ymmärtää viestin, että veli perheineen tulee loppiaisena kylään mutta tavataan sunnuntaina klo 14? Ällissäni on varmasti jotain vikaa, että se tarkoitti ensi viikon sunnuntaita?
Yleinen elämänkokemukseni sanoo, että tuo nainen syystä tai toisesta ei tahdo tavata minua vaikka se oli hän joka ehdotti tapaamista.

Mutta mulla oli tossa loppiaisena treffit. Ne tuli ihan puskasta. Yllätyssokkotreffit.
Iäkkäämpi naisihminen nimittäin soitti ihan yllattäen ja pyysi minut loppiaisillalliselle. Äitiäni iäkkäämpi liikuntaongelmainen rouva jota näen silloin tällöin ja molemminpuoleinen naapuriapu on kunniassa.
Sitä en tiennyt, että hän oli samalle "loppiaisillalliselle" kutsunut myös vanhan kaverinsa, viiskymppisen aivan ihastuttavan naisen.
Kun lähdin niin en tiennyt, että kyseessä on sokkotreffit, eikä sitä tiennyt tuo nainenkaan. Tuo ovela vanha rouva järjesti odottamattomat sokkotreffit kahdelle ihmiselle joista hän itse tykkää. Ja ilta venyi aamukolmeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä