Ehkä tossa iässä vaatimuksista voi vähän karsia, ku valikoima hupenee ja liha pilaantuu.
Eiks sulla muuten tänään oo ne treffit? Muista kertoa toi litanja sille leidille, niin selviää heti käyttelyssä onko se potentiaalinen eukkokokelas
Ei viiskymppiset o mun silmissäni mitenkään pilaantuneita. Pikemminkin päinvastoin.
Mulla piti tänään olla treffit, itse asiassa just nyt. Vai miten voi ymmärtää viestin, että veli perheineen tulee loppiaisena kylään mutta tavataan sunnuntaina klo 14? Ällissäni on varmasti jotain vikaa, että se tarkoitti ensi viikon sunnuntaita?
Yleinen elämänkokemukseni sanoo, että tuo nainen syystä tai toisesta ei tahdo tavata minua vaikka se oli hän joka ehdotti tapaamista.
Mutta mulla oli tossa loppiaisena treffit. Ne tuli ihan puskasta. Yllätyssokkotreffit.
Iäkkäämpi naisihminen nimittäin soitti ihan yllattäen ja pyysi minut loppiaisillalliselle. Äitiäni iäkkäämpi liikuntaongelmainen rouva jota näen silloin tällöin ja molemminpuoleinen naapuriapu on kunniassa.
Sitä en tiennyt, että hän oli samalle "loppiaisillalliselle" kutsunut myös vanhan kaverinsa, viiskymppisen aivan ihastuttavan naisen.
Kun lähdin niin en tiennyt, että kyseessä on sokkotreffit, eikä sitä tiennyt tuo nainenkaan. Tuo ovela vanha rouva järjesti odottamattomat sokkotreffit kahdelle ihmiselle joista hän itse tykkää. Ja ilta venyi aamukolmeen.