näköjäänNe myyvät kaikkea.
Siisti vähän suutasi aikuinen ihminen.Vitun ostosohjelmat tv:ssä.
täällä -2.4-5 ja sade on lakannu
täällä ei tuule eikä tule luntaKakkaa sataa ja tuulee
Puhun miten haluan.Siisti vähän suutasi aikuinen ihminen.
Mun unessa sitä ei paljo ollut. Muuta jännää oli.Näin yöllä eroottisen unen
Mun pitäis alkaa pakkailemaan, kun viikon päästä olis muuttoEns viikolla 2 työpäivää ja sit on vapaata.
mä en..mikä teitä vaivaa kun aina näätte tollasia uniaNäin yöllä eroottisen unen
Minne muutat?Mun pitäis alkaa pakkailemaan, kun viikon päästä olis muutto
1,0 km etelään päin nykyisestä sijainnista, isompaan kämppäänMinne muutat?
Jaa, valmistaudut miun ja poikani tuloon. No joo.1,0 km etelään päin nykyisestä sijainnista, isompaan kämppään
awww muutat siis etelän lämpöön...1,0 km etelään päin nykyisestä sijainnista, isompaan kämppään
Ei ole kaunista kun aikuinen päästelee suustansa vittuja ja muita.Puhun miten haluan.
Ei ole. En kiroile missä sattuu. Ei kai haittaa jos täällä aikuisten kesken noituilee.Ei ole kaunista kun aikuinen päästelee suustansa vittuja ja muita.
Puhumattakaan sunkaltaisista pissiksistäEi ole kaunista kun aikuinen päästelee suustansa vittuja ja muita.
Juu, onhan se puolet isompi, kuin nykyinenJaa, valmistaudut miun ja poikani tuloon. No joo.
Niin eiks nykyinen ole liian pieni?
Tsot tsot majuri. Harmailija on oikeassa.Puhumattakaan sunkaltaisista pissiksistä
Tuotan nyt pettymyksen kun kerron että en ole pissis ikäinen.Puhumattakaan sunkaltaisista pissiksistä