oli elämäni paras päätös 3 vuotta sitten muuttaa tänne. työmatka 20 minuuttia ja järvikin on ihan rannassa
Miksi olet kännissä?mun tarkotus on vaan näyttää kuvia kun oon niin pirun kännissä
*alaleuka loksahti kateudesta*oli elämäni paras päätös 3 vuotta sitten muuttaa tänne. työmatka 20 minuuttia ja järvikin on ihan rannassa
on ihan mukava nollata välillä työviikkoa. ei kai sitä siulle tarvi sen enempää selittää.Miksi olet kännissä?
Jaa ,anteeksi että kysyin. Menekin sitten pois täältä nuolemisringistä missä ei saa edes kysymystä kysyä.on ihan mukava nollata välillä työviikkoa. ei kai sitä siulle tarvi sen enempää selittää.
Amen to that !on ihan mukava nollata välillä työviikkoa. ei kai sitä siulle tarvi sen enempää selittää.
Elapa yhtaan kuule ala ja yrita ...saa kysella ja saa toki tulla mukaan, ihan rohkeesti vaan kerta hereilla oletJaa ,anteeksi että kysyin. Menekin sitten pois täältä nuolemisringistä missä ei saa edes kysymystä kysyä.
saa kysyä. eikä ollut tarkoitus tyly olla. tervetuloa tänne vaan joukkoon kummaan.Jaa ,anteeksi että kysyin. Menekin sitten pois täältä nuolemisringistä missä ei saa edes kysymystä kysyä.
mihinkään pois mennä kun tuut ine vaanJaa ,anteeksi että kysyin. Menekin sitten pois täältä nuolemisringistä missä ei saa edes kysymystä kysyä.
*lahmii ihtiaan Ellusen kuolasta*ai tää on nuolemisrinki eikä The Ketju? no hitsi vieköön *nuolee kaikki ketjulaiset ja niien koiratkin vielä* noin nyt on nuoltu
Etka mee mihinkaan viela*nostaa punkkulasiaan*ufopaakkonen**mihinkään pois mennä kun tuut ine vaan
nimim. mun pitäis olla jo nukkumassa mutku punkku ja vkonloppu..kohta meen
Kai sitä voi kysyä. Miksi yleensä ollaan kännissä?Jaa ,anteeksi että kysyin. Menekin sitten pois täältä nuolemisringistä missä ei saa edes kysymystä kysyä.
mä saisin varmaan vaikka mtä mutku oon pienessä sievässä niin viiti mittää yrittää eesMie en saa unta.
Boobsi!! Missa sita ollaan oikein oltu?? Kiva kun oot siina , melkein, m e l k e i n saikaytit ....Kai sitä voi kysyä. Miksi yleensä ollaan kännissä?
Munkit sängyssä.Boobsi ja munkit tähän aikaan täällä
Tunikahiprakassamä saisin varmaan vaikka mtä mutku oon pienessä sievässä niin viiti mittää yrittää ees
Hetken tässä.Boobsi!! Missa sita ollaan oikein oltu?? Kiva kun oot siina , melkein, m e l k e i n saikaytit ....