7v kaik luulee pennuks. jäi vähän pieneks mut iso ego korvaa koonMinka ikainen sun koiruliini on @poika? Aarimmaisen lutuinen tapaus kylla...eika noi kuvat ollenkaan tee hyvaa krooniselle koirakuumeelle
Oi! Viela on menojalkaa vaikka ja kuinka !! Tommosen temuajan kanssa kylla viihtyy enemman kuin hyvin7v kaik luulee pennuks. jäi vähän pieneks mut iso ego korvaa koon
on kyl jalkaa viel vuosiksi. tulee pitkäikänen sakemanniOi! Viela on menojalkaa vaikka ja kuinka !! Tommosen temuajan kanssa kylla viihtyy enemman kuin hyvin
...ja mista kohtaa helpottaan??!!viel yks kuumetta helpottaan
ennenkaikkea sopeutuvainen. töihin tai kotiin niin kaik käy. lapsiperheeseen kylään niin kivaa on....ja mista kohtaa helpottaan??!!
Ihana koira sulla , onnekas olet kylla
Ja berninpaimenkoiran, dobermannin, samojedin . Koko köörin ja kerralla .Mä haluaisin rotikan...tai alaskanmalamuutin...tai collien...tai napolin mastiffin...tai...
mulle belgiaani tän kaveriksMä haluaisin rotikan...tai alaskanmalamuutin...tai collien...tai napolin mastiffin...tai...
Toi on kylla niin iso juttu, etta on sopeutuvainen tilanteeseen kuin tilanteeseen .ennenkaikkea sopeutuvainen. töihin tai kotiin niin kaik käy. lapsiperheeseen kylään niin kivaa on.
tosin muita haukkuja ei paljoa siedä. paitsi isin ja serkun koirat
mussa oli joskus toista sataa reikää kun meidän ja naapurin sakemannit innostui tappeleen hississä. ei ollut hyvä pienen pojan olla välissä. onneks ei sattunutToi on kylla niin iso juttu, etta on sopeutuvainen tilanteeseen kuin tilanteeseen .
Miun koira vaan sai aikoinaan tosi tosi pahasti selkaansa sakemannilta, kunnon puremajaljet pitkin kroppaa, etta meilla oli melkoinen tekeminen sitten siita toipuessa ja tutustuttaessa uudestaan tummiin isoihin koiriin...
Hevosia se voyhkana rakasti yli kaiken, ja hirvia , monet kerrat tormattiin talvella naamatusten hirviin ja toi yks vemppapylly oli vaan menossa eteenpain leikkimaan niitten kans *ufopaakkonen*...
Koirat on kylla ...
Ota seittemäntoista siperianhuskyaMä haluaisin rotikan...tai alaskanmalamuutin...tai collien...tai napolin mastiffin...tai...
Awwwww...toi on niin ihuna ...mun voyhkana aikoinaan oli ihan hassuna belgialaisiin, kun niissa oli jopa juoksu- ja kouhotusvastusta ! Hittolainen, kun ne pisti ravittelemaan pitkin peltoa ja kenttia, jalat viisti menemaan semmoista vauhtia eika vasymysta nakyny kummassakaan vaan virtaa riitti ihan simona!!mulle belgiaani tän kaveriks
ei ole. serkulla kylässä ja kiellettiin menemästä. peitettiin myöhemmin allas pressulla niin meni viel senkin läpi uimaanPojan haukulla on oma kahluuallas
ota sää ja viet sitten kisua ja mua pulkassa tai kelkassa (ihan sama kummasa mitä sitte) niin että kiharat vaan pölisee ja oikenee!!Ota seittemäntoista siperianhuskya
no onneks eimussa oli joskus toista sataa reikää kun meidän ja naapurin sakemannit innostui tappeleen hississä. ei ollut hyvä pienen pojan olla välissä. onneks ei sattunut
Mulle tuli pikkunen jalki, kun menin siihen kahden koiran valiin...pakkohan siihen oli menna, helkatti, kun se sakemanni ois muuten tappanu mun koiran ja ko. koiran holhoaja oli ihan tilanteesta jalkijunassa(omistaja oli muualla mutta otti rivakasti yhteytta kuultuaan tapahtuneesta ja kaikki sen jalkeen sujui esimerkillisen hyvin )...No, sita sattuu ja tapahtuu.mussa oli joskus toista sataa reikää kun meidän ja naapurin sakemannit innostui tappeleen hississä. ei ollut hyvä pienen pojan olla välissä. onneks ei sattunut