se on tää punaviini joka mun sydämen saa valloilleenNo, nyt kyllä tulee siirappia
toista lasillista en ees uskalla ottaa, tiiä mikä sen jälkeen lähtee valloilleen
se on tää punaviini joka mun sydämen saa valloilleenNo, nyt kyllä tulee siirappia
Juokset vielä nakkena pitkin poikin hankia mangot vaan hytkyense on tää punaviini joka mun sydämen saa valloilleen
toista lasillista en ees uskalla ottaa, tiiä mikä sen jälkeen lähtee valloilleen
..tanzzijalatse on tää punaviini joka mun sydämen saa valloilleen
Nää mun mangot pomppii silleen kiltistiJuokset vielä nakkena pitkin poikin hankia mangot vaan hytkyen
Mikä ihmeen ihana kuva!
Po-po-po-poing, poing po-poo-poingNää mun mangot pomppii silleen kiltisti
Mangott, mun lempi hedelmätNää mun mangot pomppii silleen kiltisti
Po-po-po-poing, poing po-poo-poing
just kattelin samaa, tuli mun entistä koiraa ikävä...se oli aivan paras koira maailmassa ja kun sille jouduin hyvästit sanomaan sillon teininä, romahti koko maailmani pitkäks aikaa..Mikä ihmeen ihana kuva!
Niin on kaikki siinä ...upea taivas, kivasti aaltoileva vesi ja vielä koiruliinikin..
Tunnelma kohdillaan
*halaaruttaan*just kattelin samaa, tuli mun entistä koiraa ikävä...se oli aivan paras koira maailmassa ja kun sille jouduin hyvästit sanomaan sillon teininä, romahti koko maailmani pitkäks aikaa..
minäkin tiiän. kuudes sakemanni menossa. tää sankari onneks on kuolematon.*halaaruttaan*
..mie tiian...mie tiian...
Noi koiratkin osaavat kylla olla melkoisia sydamenvalloittajiaminäkin tiiän. kuudes sakemanni menossa. tää sankari onneks on kuolematon.
kissa ajaa muuten saman asian mut se ei tuhnauttele ensin ja sit haistele. sit se katsoo sua paheksuvasti ja lähtee soffalle tutiin kunnes tuoksu hälveneeSiellä ne miunkin karvaturrit jossain kepeillä tassuilla kirmaa . Onneksi on tuo kissan ruttana kuitenkin ilostuttamassa omalla olemisellaan. Joskin se kuorsaa nyt .
kissa ajaa muuten saman asian mut se ei tuhnauttele ensin ja sit haistele. sit se katsoo sua paheksuvasti ja lähtee soffalle tutiin kunnes tuoksu hälvenee
näin meillä. minä en edes uskalla pieraista kun sit vasta paheksutaankin.
...kiesus, just noin!!kissa ajaa muuten saman asian mut se ei tuhnauttele ensin ja sit haistele. sit se katsoo sua paheksuvasti ja lähtee soffalle tutiin kunnes tuoksu hälvenee
Se on juostava aina pihalle tuhnauttelemaannäin meillä. minä en edes uskalla pieraista kun sit vasta paheksutaankin.