Juu, muuttoapuu on ja viikko mulla on aikaa pakkaillaMillä fiiliksillä uuteen kotiin ?
Onhan sulla muuttoapua? Ite et kyllä yhtään vointias enempää rehki ja pullistele...
Juu, muuttoapuu on ja viikko mulla on aikaa pakkaillaMillä fiiliksillä uuteen kotiin ?
Onhan sulla muuttoapua? Ite et kyllä yhtään vointias enempää rehki ja pullistele...
Tota on tullu hoilotettua kanoonissa kovaa ja korkeelta
no mä nyt vaan laitoin sun nimen tohon ettei kisu vallan ylpistyMä oo mikkään perwo ujo & viaton
ehk teidän kaikkien pitäis käyttäytyä niinkuin hienojen naisten kuuluisihaahahaahaa mä en voi uskoo tätä kisu ja kais on the ketjun uuet pervot ''Ne'' sai teiät *vetää foliohatun päähän ja ulisee x-filesin tunnaria sen sadannen kerran samalla peruuttaa hiljaa varjoihin*
ettei ollu kanootissa ?Tota on tullu hoilotettua kanoonissa kovaa ja korkeelta
..menen puis.....antenniantenniantenniantenniehk teidän kaikkien pitäis käyttäytyä niinkuin hienojen naisten kuuluisi
no mä nyt vaan laitoin sun nimen tohon ettei kisu vallan ylpisty
Tota on tullu hoilotettua kännissä kovaa ja korkeelta
Nöyp, sen kans tehdään urakalla eskimoitaettei ollu kanootissa ?
Niinhän mä käyttäydynkin ja vitsi kun on kivaa kun joku vielä teitittelee muakinehk teidän kaikkien pitäis käyttäytyä niinkuin hienojen naisten kuuluisi
..en kato, en kuuntele*lallattaa*no mä nyt vaan laitoin sun nimen tohon ettei kisu vallan ylpisty
intiaanit käytti kanoottia, muistan kun ala-asteella piti jollottaa sitä kanootin kapean vesille lasken.. laulua.Nöyp, sen kans tehdään urakalla eskimoita
Poika just kehotti meitä käyttäytymään kuin hienot naisetTota on tullu hoilotettua nakit silmillä kovaa ja täysin sävelen vierestä
ala-asteesta muistan saatanan nokkahuilun ja ostakaa makkaraa sävelmänintiaanit käytti kanoottia, muistan kun ala-asteella piti jollottaa sitä kanootin kapean vesille lasken.. laulua.
Me myös!!! Neljännellä oli kevätesityksessä ja mut puettiin intiaaniks ja jaloissa oli sellaset pienet mokkasiinit oikeinintiaanit käytti kanoottia, muistan kun ala-asteella piti jollottaa sitä kanootin kapean vesille lasken.. laulua.
..saaplarin kajakki sotki..intiaanit käytti kanoottia, muistan kun ala-asteella piti jollottaa sitä kanootin kapean vesille lasken.. laulua.
jaa sulla?
..ei muuta..ai ni..unohtu...erektio!!
..älä yhtään yritä siinä kuulee niin ollenkaan mukamas päästä vaikuttaan muhun tommosilla hymppäsillä....