Mun kämpillä on alle 20. Kesällä on viileämpää kuin kamuilla.Taa rintamamiestalo ei oo ihan hirveen lammin ees sisalta. Saunas oli aika jees, mut lampo on muuten varmaan alle 20 Ulos halua edes menna.
Et kai nukkunut liikaa?vieläki väsyttää vaikka nukuin yön hyvin...
Mee pihalle nii heräätvieläki väsyttää vaikka nukuin yön hyvin...
tuota määki epäilen syyksi ellun krooniseen väsymykseenEt kai nussinut liikaa?
En Ehkä tunnin liian vähän. Heräsin kuuden jälkeen..nukkumaan menin vähän ennen puoltayötä.Et kai nukkunut liikaa?
Syntiä se on kuitenkin harrastanu koko yänEt kai nukkunut liikaa?
Sinne jäätyyMee pihalle nii heräät
jaa nukkuessa? tai nii joo...voihan se sillonkin onnistuaSyntiä se on kuitenkin harrastanu koko yän
Mulle ei riitä tuo määrä. N.9h on sopiva.En Ehkä tunnin liian vähän. Heräsin kuuden jälkeen..nukkumaan menin vähän ennen puoltayötä.
...mmmmh, ja ihan hirrrween ihanan helposti ja hyvin...siis niinku kauheen levottomien ja paheksuttavien juttujen höpinöintijaa nukkuessa? tai nii joo...voihan se sillonkin onnistua
Olet hetken pihalla.Sinne jäätyy
Sanoo nainen joka on kertonut kuinka hänen tyynyillään on kerrottavanaan monta tuhmaa tarinaa ihmiskunnalle...mmmmh, ja ihan hirrrween ihanan helposti ja hyvin...siis niinku kauheen levottomien ja paheksuttavien juttujen höpinöinti
Mulle 9h olis ihan liikaa 7-8 olis passeliMulle ei riitä tuo määrä. N.9h on sopiva.
Ei tartte kun olen muutenkin ihan pihallaOlet hetken pihalla.
Joku kaheksan tunti varmaan semmonen ihanneMulle ei riitä tuo määrä. N.9h on sopiva.
Sanoo nainen joka on kertonut kuinka hänen tyynyillään on kerrottavanaan monta tuhmaa tarinaa ihmiskunnalle
Mul on aina ollut.Sanoo nainen joka on kertonut kuinka hänen tyynyillään on kerrottavanaan monta tuhmaa tarinaa ihmiskunnalle
Mulle 9h olis ihan liikaa 7-8 olis passeli