...syytön mukamas*paheksuu palkeet pihisten*...hmpfh!
..hirrrween huonosti....mutta ihan en menis takuuseen että oisko se kokonaan hepulikohtausta vai jotain muuta puutosta....
Pus pus
...syytön mukamas*paheksuu palkeet pihisten*...hmpfh!
..vai vielä pusuilla yrität lepyyttääkin....mokoma....Majurinen..puskis...Pus pus
Ruutis opetti
No HYI!Hyvissä kätösissä oot siis ollu
Ruutis opetti oikeesti kronklauksen jalon taidon täällä ja nyt se katuu sitä asiaa joka päivä sattuneesta syystäNo HYI!
HYI!!!!!!!!!!!
..oonkin hiljaa sitteNo HYI!
HYI!!!!!!!!!!!
En tarkoittanut sinua rakkaani..oonkin hiljaa sitte
En tarkoittanut sinua rakkaani enkä Ellua...olette molemmat syyttömiä, kuhan Hyihyttelin kun koira pieras tuossa lathialla
Anna pilluu, mä tiedän et sul on.Pitäis mennä nukkumaan..väsyttää niin että nauran täällä vaan ja tiiä yhtään mihin tässä vielä suostun kun tarpeeks ehotellaan mun väsyneille aivoille kaikkea kivaa
Mitä, kerranki ois seuraa ku tuntis ittensä isoks.Tuppikulleja vai? Ai sie oot sammaa viissenttisten porukkaa
Ei sit mitään ennään.
En tarkoittanut sinua rakkaani
Kauniita unikuvia*pus*Nyt on ihan pakko mennä nukkumaan..meinasin jo nukahtaa tähän tuolille...joten kiss kiss ja puss puss kaikille. Olkaa kilttejä
ai kauheeta, tää oli illan paras!!!Anna pilluu, mä tiedän et sul on.
Toi ei toimi, usko mua.¨Anna pilluu, mä tiedän et sul on.
Hyvin toimii, mä ainakin annan kaikille jotka sanoo noin!Toi ei toimi, usko mua.¨
Mikä sun puhelinnumero on?Hyvin toimii, mä ainakin annan kaikille jotka sanoo noin!
Fonectasta löytyy kun laittaa hakuun "Didi Ramona, Manse"Mikä sun puhelinnumero on?
ValehtelitFonectasta löytyy kun laittaa hakuun "Didi Ramona, Manse"
Niin valehtelin, läläläValehtelit
0tulosta haulla "Didi Ramona, Manse"
Hakuehdoillasi ei löytynyt tuloksia.
- Osuvimmat
- Lähimmät
Tarkistithan kirjoitusasun? Kokeilitko eri hakusanoja?