I know, I know ...
..mutta kuten sanoin, riskit koko palstan kaatumiselle on kohdillaan joten*levittelee reisiään*....mun yyvee- lootaan vielä mahtuis kun vähän tunkee, sieltä tulee sitten luotettavat tilannearvioinnitkin
I know, I know ...
..mutta kuten sanoin, riskit koko palstan kaatumiselle on kohdillaan joten*levittelee reisiään*....mun yyvee- lootaan vielä mahtuis kun vähän tunkee, sieltä tulee sitten luotettavat tilannearvioinnitkin
Mun miehekkyys mitataan kaulasta ylöspäin eikä vyötäröstä alaspäin.I know, I know ...
..mutta kuten sanoin, riskit koko palstan kaatumiselle on kohdillaan joten*levittelee käsiään*....mutta Ellusen yyvee- lootaan vielä mahtuis kun vähän tunkee, sieltä tulee sitten luotettavat tilannearvioinnitkin
Eeeellluuuuu!!!
Mun miehekkyys mitataan kaulasta ylöspäin eikä vyötäröstä alaspäin.
Anteeksi nyt kamalasti , ku menin niin toiseksi hyvän leikin keskellä.
mitäs sotkit mut siihen sun leikkiisEeeellluuuuu!!!
..niin on hilkulla alapeukutukset nyt...senkin ronklaaja!
Miks sää syytät muakin, vaik oon syytönalgoma, noi kiusaa meitä
No harm done, like the way you talkMun miehekkyys mitataan kaulasta ylöspäin eikä vyötäröstä alaspäin.
Anteeksi nyt kamalasti , ku menin niin toiseksi hyvän leikin keskellä.
Mä mitn leiki...etin sitä halavatun komeroa vaanmitäs sotkit mut siihen sun leikkiis
No harm done!No harm done, like the way you talk
Samaa mieltäMä olen kanssa oikeesti sitä mieltä, että miehen mitta on se mitä löytyy korvienvälistä ja sydämestä...ei se mikä löytyy housuista
tekis niin taas mieli muokata että!!!!!mutku en uskalla!!!! *pihisee*Mä mitn leiki...etin sitä halavatun komeroa vaan
Ja tosiasioitahan mä vaan sanoin, yyvee- lootaas mahtuu hyvin joten jos siltä tuntuu niin ...toki kiinanmuurina saa kyllä olla
sä et ole ikinä syytön paitsi sillon kun nukut ja sillonkin sä oot syyllinenMiks sää syytät muakin, vaik oon syytön
- ihan turhaan sä siellä puhiset kun me kaikki tiietään että oot ronklaajien kuningatartekis niin taas mieli muokata että!!!!!mutku en uskalla!!!! *pihisee*
sä et ole ikinä syytön paitsi sillon kun nukut ja sillonkin sä oot syyllinen
huomaaks näistä jutuista että mulla on hepulikohtaus meneillään?
Mun ajatusklimppi, tottakai olet syytön.Miks sää syytät muakin, vaik oon syytön
Ruutis opetti- ihan turhaan sä siellä puhiset kun me kaikki tiietään että oot ronklaajien kuningatar
..hirrrween huonosti....mutta ihan en menis takuuseen että oisko se kokonaan hepulikohtausta vai jotain muuta puutosta....huomaaks näistä jutuista että mulla on hepulikohtaus meneillään?
ok- ihan turhaan sä siellä puhiset kun me kaikki tiietään että oon pervåjen kuningatar
Hyvissä kätösissä oot siis olluRuutis opetti