V
vieras..
Vieras
Kertokaa mikä koira tässä on haudattuna.
Meillä kävi eräs edustaja tarjoamassa eräänlaista remppaa asuntoon liittyen ja teki tarjouksen siitä joka oli noin 6000e, mutta tämä halvempi sopimus voimassa vain nyt tämän kuun eli heti tältä istumalta olisi ollut tehtävä kauppakirja tästä jotta saisi alennuksen. Sanoi, että voidaan miettiä asiaa tuon kauppakirjan sopimuksen kirjoituksen jälkeen 7 päivää ja sinä aikana voidaan purkaa sopimus jos ei halutakaan tätä työtä teettää.
Voiko sopimuksen muka purkaa kuluitta?
Kertokaa millä tavoin tämä heppu yritti kusettaa?
Millään ei meinannut poistua vaan yli 10 kertaa piti sanoa ettei osteta nyt. Ehdotteli osamaksukauppaa 75euron kuukausimaksuilla jne. Kovasti sanoi ettei tarjous ole voimassa enää toukokuussa vaan hinnat nousee. Suunnittelin tekeväni osan erilailla ja siis itse kun heidän kautta ei voi tehdä näin koska materiaali täysin eri(minulla kivi, heillä puu) niin sanoi sen minun materiaalin olevan liian kallista ja kai tiedän sen hinnan ja miten hankala sitä on minun tehdä(hän kuulemma tietää kun on joutunut tekemään ihan vähän sitä kerran).
Käyn huomenna lukemassa jos joku vaivautuu vastailemaan.
Meillä kävi eräs edustaja tarjoamassa eräänlaista remppaa asuntoon liittyen ja teki tarjouksen siitä joka oli noin 6000e, mutta tämä halvempi sopimus voimassa vain nyt tämän kuun eli heti tältä istumalta olisi ollut tehtävä kauppakirja tästä jotta saisi alennuksen. Sanoi, että voidaan miettiä asiaa tuon kauppakirjan sopimuksen kirjoituksen jälkeen 7 päivää ja sinä aikana voidaan purkaa sopimus jos ei halutakaan tätä työtä teettää.
Voiko sopimuksen muka purkaa kuluitta?
Kertokaa millä tavoin tämä heppu yritti kusettaa?
Millään ei meinannut poistua vaan yli 10 kertaa piti sanoa ettei osteta nyt. Ehdotteli osamaksukauppaa 75euron kuukausimaksuilla jne. Kovasti sanoi ettei tarjous ole voimassa enää toukokuussa vaan hinnat nousee. Suunnittelin tekeväni osan erilailla ja siis itse kun heidän kautta ei voi tehdä näin koska materiaali täysin eri(minulla kivi, heillä puu) niin sanoi sen minun materiaalin olevan liian kallista ja kai tiedän sen hinnan ja miten hankala sitä on minun tehdä(hän kuulemma tietää kun on joutunut tekemään ihan vähän sitä kerran).
Käyn huomenna lukemassa jos joku vaivautuu vastailemaan.