Meille tarjottiin 6000e remppaa ja sopimus piti kirjoittaa heti , mutta voi purkaa 7 päivän sisällä jos kadutaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras..

Vieras
Kertokaa mikä koira tässä on haudattuna.
Meillä kävi eräs edustaja tarjoamassa eräänlaista remppaa asuntoon liittyen ja teki tarjouksen siitä joka oli noin 6000e, mutta tämä halvempi sopimus voimassa vain nyt tämän kuun eli heti tältä istumalta olisi ollut tehtävä kauppakirja tästä jotta saisi alennuksen. Sanoi, että voidaan miettiä asiaa tuon kauppakirjan sopimuksen kirjoituksen jälkeen 7 päivää ja sinä aikana voidaan purkaa sopimus jos ei halutakaan tätä työtä teettää.
Voiko sopimuksen muka purkaa kuluitta?
Kertokaa millä tavoin tämä heppu yritti kusettaa?

Millään ei meinannut poistua vaan yli 10 kertaa piti sanoa ettei osteta nyt. Ehdotteli osamaksukauppaa 75euron kuukausimaksuilla jne. Kovasti sanoi ettei tarjous ole voimassa enää toukokuussa vaan hinnat nousee. Suunnittelin tekeväni osan erilailla ja siis itse kun heidän kautta ei voi tehdä näin koska materiaali täysin eri(minulla kivi, heillä puu) niin sanoi sen minun materiaalin olevan liian kallista ja kai tiedän sen hinnan ja miten hankala sitä on minun tehdä(hän kuulemma tietää kun on joutunut tekemään ihan vähän sitä kerran).

Käyn huomenna lukemassa jos joku vaivautuu vastailemaan.
 
Tuliko noin vain teille tarjoamaan, olitteko jossain ilmoittaneet tarvitsevanne remppaa?
Tarvitseekohan tämä henkilö sopimuspaperia johonkin todisteeksi, että hän on saamassa 6 ooo euroa rahaa?
Ei kai ollut näitä ulkomaalaisia remontintarjoajia? Oliko yksityishenkilö vai firma? Miten luottotiedot? Jos yksityishenkilö, miten veroasiat hoidetaan?
Summa ei ole suuren suuri, mutta joku tässä jutussa haiskahtaa.
 
Ennen Rustholli yritti myydä tuolla taktiikalla. Ei todellakaan suostuttu. Ensinnäkin minä haluan itse valita kaikki kalusteet ja pintamateriaalit kotiini, koska joudun niitä katselemaankin seuraavat 20 vuotta. Heillä on tehty tietyistä tuotteista halvalla sopimukset ja siksi 'pakottavat' ostamaan ne. Hinnoissa on siis ilmaa huimasti. Halvemmaksil tulee, kun ostaa itse materiaalit ja palkkaa hyvän timpurin tekemään. Yleensä näiden firmojen omat timpurit tekevät mitä sattuu ja jälkeenpäin saa tapella siitä, kuka vastaa. Myyjä syyttää remppaajia ja remppaajat myyjää.
 
Ei mikään noista ehdotetuista firmoista. On ollut vasta jokusen vuoden ja sitä ennen toisella nimellä. Siltä toiselta nimeltä löysin googlaamalla tietoa että oli ongelmia työn tuloksen kanssa ja siitä ei saanut korvausta. Nytkin tuo edustaja sanoi heidän toimitusjohtajansa vasta vaihtuneen. Ihan suomalainen firma. Tällainen firma kuin siesta oli kyseessä.
Ja oltiin pyydetty käymään kotona ja tekemään tarjous.
Itselläni tuo kaupantekotapa iski naulan heidän arkkuunsa enkä suosittele tätä firmaa muillekaan. Samasta työstä on saatu toinenkin tarjous ja siinä myyjä ei ollut mikään pakolla myyvä vaan ihan asiallinen tarjoussaatiin ilman mitään lyhyitä pakkokauppoja (kuukausi aikaa hyväksyä tarjous tai sitten ei).
 
Yleistä on tuo, että sopimus pitää allekirjoittaa heti. Nykypäivän myyntitaktiikkaa kai. Meilläkin kävi myyjä tekemässä tarjousta ikkunoiden ja ovien vaihtamisesta, eipä onnistunut miettiminen edes seuraavaan päivään, vaan olisi pitänyt allekirjoittaa saman tien, jotta ko. hinta olisi ollut voimassa. Eipä alettu hänen kanssaan millekään lopulta. Tingattiin tosin hinnasta, koska kiinnosti tietää, paljonko siitä tinkimisen kautta poistuisi.
 
http://www.finder.fi/Ilmastointitöitä/KotiSun+Oy/JYVÄSKYLÄ/taloustiedot/796145

Kyllä taas on hölmöitä kusetettu viimeisetkin pennit. Omistajan on turha edes lotota viikonloppuisin, koska tekee vuosittain lähes 5 000 000 € puhdasta voittoa.

Hullu tai tyhmä saa olla jos maksaa 80% ylihinnan putkiremontistaan.

Samalla rehelliset kylien putkimiehet ajavat vanhoilla hiaceillaan, kun eivät kehtaa mummoja kusettaa ja pelotella.

http://www.talouselama.fi/uutiset/h...t-kun-moraali-ei-kestanyt-ryovaamista-3455299
 
Kertokaa mikä koira tässä on haudattuna.
Meillä kävi eräs edustaja tarjoamassa eräänlaista remppaa asuntoon liittyen ja teki tarjouksen siitä joka oli noin 6000e, mutta tämä halvempi sopimus voimassa vain nyt tämän kuun eli heti tältä istumalta olisi ollut tehtävä kauppakirja tästä jotta saisi alennuksen. Sanoi, että voidaan miettiä asiaa tuon kauppakirjan sopimuksen kirjoituksen jälkeen 7 päivää ja sinä aikana voidaan purkaa sopimus jos ei halutakaan tätä työtä teettää.
Voiko sopimuksen muka purkaa kuluitta?
Kertokaa millä tavoin tämä heppu yritti kusettaa?

Millään ei meinannut poistua vaan yli 10 kertaa piti sanoa ettei osteta nyt. Ehdotteli osamaksukauppaa 75euron kuukausimaksuilla jne. Kovasti sanoi ettei tarjous ole voimassa enää toukokuussa vaan hinnat nousee. Suunnittelin tekeväni osan erilailla ja siis itse kun heidän kautta ei voi tehdä näin koska materiaali täysin eri(minulla kivi, heillä puu) niin sanoi sen minun materiaalin olevan liian kallista ja kai tiedän sen hinnan ja miten hankala sitä on minun tehdä(hän kuulemma tietää kun on joutunut tekemään ihan vähän sitä kerran).

Käyn huomenna lukemassa jos joku vaivautuu vastailemaan.
Googlettakaa kotisun ja teille paljastuu. Vaikka kotisun on yrittänyt vuosikausia syöttää nettiin itseään kehuvia tekaistuja tarinoita ne paljastuu helposti yhden ihmisen kirjoittamiksi toistuvan samanlaisen kirjoitustyylin takia.

Kilpailuttakaa remontit. Sopikaa kirjallisesti.
 
Todell huijaukselta tuntuntuvaa kauppatapaa.
Täälläkin mainittu Koti Sun putkiremonttia ja lämpö lux ikkunoita myyvät veijarit kai pakhimmasta päästä ,jopa äsken tuotu tapauksia kuluttaja lehdessä , ilta sanomissa ,aamulehdessä tai etelä saimaassa viimeksi hinta pyyntö 21000 €, kun vastaava paikkkunnan yrittjän tarjous 10437 €.
Kyseessä oli putki remontti koti myynti tarjous .
Talon omistaja kuva ja nimi oli esillä lehdessä ja suomi 24,
Sivuilla vastaavia kertomuksia ,joissa mm vanhuksien luokse mennään sillä ajatuksella , että tilaus on saatava.
 

Yhteistyössä