no niimpä, ei muutako kaikki härvelit poikkeen ku vuorokausi vaihtuu ja pää tyynyynMut sit on myös netflix ja internet, ne on aika pahoja kans
alakaa unirytmit sun muut biostoopit oikenemaan
no niimpä, ei muutako kaikki härvelit poikkeen ku vuorokausi vaihtuu ja pää tyynyynMut sit on myös netflix ja internet, ne on aika pahoja kans
Tai jos ostais muutaman pullon esim. tequilaa ja ottais semmosen pienen rynnäkkökännin joka ilta, varmana lähtis taju nopeemmin ku ehtis ees tajuta.no niimpä, ei muutako kaikki härvelit poikkeen ku vuorokausi vaihtuu ja pää tyynyyn
alakaa unirytmit sun muut biostoopit oikenemaan
taju varmaan lähtis mutta sitte oisit aamulla krapulaisen lisäks vielä väsynykki koska ns. kemiallisessa unessa ei nuku niinkö selvänäTai jos ostais muutaman pullon esim. tequilaa ja ottais semmosen pienen rynnäkkökännin joka ilta, varmana lähtis taju nopeemmin ku ehtis ees tajuta.
No mä oon muutenkin aina kuollu ja väsyny, niin oisko tuo niin iso ero entiseentaju varmaan lähtis mutta sitte oisit aamulla krapulaisen lisäks vielä väsynykki koska ns. kemiallisessa unessa ei nuku niinkö selvänä
eipä taitais olla mutta eikös tarkotus ollukki että biorytmit laitetaan uuteen terveempään kuosiin jolloin et enää olis ku pystyyn nostettu lapamatoNo mä oon muutenkin aina kuollu ja väsyny, niin oisko tuo niin iso ero entiseen
pitäs härveleitä ne semmoset on? onk ne sama ko mitä ennen sanottiin verhoiks?Mää tilailin ikkunoihin sellaisisa läpinäkymättömiä suojakalvoja.
*opettelee elämään ihmisiksi ihmisten keskellä*
No toi ny on tyyyii synnynnäinen ominaisuus.eipä taitais olla mutta eikös tarkotus ollukki että biorytmit laitetaan uuteen terveempään kuosiin jolloin et enää olis ku pystyyn nostettu lapamato
aijjaaha, no koetanny tässä sitte leikkiä nettitohtoria ko potilas keksii koko ajan uusia tekosyitäNo toi ny on tyyyii synnynnäinen ominaisuus.
https://www.hyvantuulenpuoti.fi/ikkunatarra-lumi-metreittin-p-15966.html?link=kvpitäs härveleitä ne semmoset on? onk ne sama ko mitä ennen sanottiin verhoiks?
No joo. Kyl mä yhes vaihees sain melkein rytmit korjattua ku otin 6mg melatoniinia joskus 22-23 aikaan, ei siin kauheesti jaksanu temppuilla vastaan ku nukkumatti tuli ja otti väkisin. Se toimi vähän aikaa, mut en tiiä mihin se sit kusahti. Syytän Irmaa.aijjaaha, no koetanny tässä sitte leikkiä nettitohtoria ko potilas keksii koko ajan uusia tekosyitä
ai tommosta, oooookkehttps://www.hyvantuulenpuoti.fi/ikkunatarra-lumi-metreittin-p-15966.html?link=kv
Eikun kalvoa joka tulee ikkunaan.
Tässä torpassa on seitkytluvun matalalla olevat ikkunat ja niistä siis näkyy sisään täydellisesti. Verhoja en tahdo pitää edessä kun sit mun rehut eivät saa valoa.
se jantteri tuntuukin olevan nykyään syypää kaikkeen, ainaski jos veispuukkia on uskominenNo joo. Kyl mä yhes vaihees sain melkein rytmit korjattua ku otin 6mg melatoniinia joskus 22-23 aikaan, ei siin kauheesti jaksanu temppuilla vastaan ku nukkumatti tuli ja otti väkisin. Se toimi vähän aikaa, mut en tiiä mihin se sit kusahti. Syytän Sippilää.
No suatana, kyl seki itse asiassa vei mun yöunet yks kerta, ku vietin pari tuntia lukien kaikkia mahdollisia ja mahdottomia uutisia sen toilailuista ja kusetuksesta. Erityisesti yle-kohu ja opintotuen leukkaus meni tunteisiin.se jantteri tuntuukin olevan nykyään syypää kaikkeen, ainaski jos veispuukkia on uskominen
häätyy myöntää että tämmöstä semikepuakin mainitut tapaukset otti melko voimakkaasti pattiinNo suatana, kyl seki itse asiassa vei mun yöunet yks kerta, ku vietin pari tuntia lukien kaikkia mahdollisia ja mahdottomia uutisia sen toilailuista ja kusetuksesta. Erityisesti yle-kohu ja opintotuen leukkaus meni tunteisiin.
häätynee pyytää korjaustaToi viime vuoden verosotku on hit hassu.
Tuli ennakkolaput ensi vuodelle. Reilut kuusi tonnia kuukaudessa.
Hyvä, jos tienaan edes tuota vertaa vudessa.
Mutta. Onhan se kiva että edes joku luulee mua rikkaaksi!
Juu. Lähti pyyntö jo reissuun.häätynee pyytää korjausta
on munkin pitäny monasti korjauttaa, eipä se verokarhun tietokone osaa muuta ko kattoa taustapeiliinJuu. Lähti pyyntö jo reissuun.
Se on ky ihme-laitos. Sairaan hidas eivätkä sen eri osastot kommunikoi mitenkään keskenään. Vanha ja paska, jos multa kysytään. Uudistaa pitäisi vaikkakin sit tuhansia joutuisi työttömäksi.on munkin pitäny monasti korjauttaa, eipä se verokarhun tietokone osaa muuta ko kattoa taustapeiliin
no elpä muuta viserrä, rehellisiä ihmisiä kyykytetään pikkuvirheiden takia ja isot koijjarit saa mellastaa miten mielivätSe on ky ihme-laitos. Sairaan hidas eivätkä sen eri osastot kommunikoi mitenkään keskenään. Vanha ja paska, jos multa kysytään. Uudistaa pitäisi vaikkakin sit tuhansia joutuisi työttömäksi.
Sii, kato joillain on oikeitaki ongelmia.first world problems
ai siiSii, kato joillain on oikeitaki ongelmia.