The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
aijjaaha, no koetanny tässä sitte leikkiä nettitohtoria ko potilas keksii koko ajan uusia tekosyitä
No joo. Kyl mä yhes vaihees sain melkein rytmit korjattua ku otin 6mg melatoniinia joskus 22-23 aikaan, ei siin kauheesti jaksanu temppuilla vastaan ku nukkumatti tuli ja otti väkisin. Se toimi vähän aikaa, mut en tiiä mihin se sit kusahti. Syytän Irmaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
No joo. Kyl mä yhes vaihees sain melkein rytmit korjattua ku otin 6mg melatoniinia joskus 22-23 aikaan, ei siin kauheesti jaksanu temppuilla vastaan ku nukkumatti tuli ja otti väkisin. Se toimi vähän aikaa, mut en tiiä mihin se sit kusahti. Syytän Sippilää.
se jantteri tuntuukin olevan nykyään syypää kaikkeen, ainaski jos veispuukkia on uskominen

:ROFLMAO: Toi viime vuoden verosotku on hit hassu.

Tuli ennakkolaput ensi vuodelle. Reilut kuusi tonnia kuukaudessa.

Hyvä, jos tienaan edes tuota vertaa vudessa. :whistle:

Mutta. Onhan se kiva että edes joku luulee mua rikkaaksi!

Se on ky ihme-laitos. Sairaan hidas eivätkä sen eri osastot kommunikoi mitenkään keskenään. Vanha ja paska, jos multa kysytään. Uudistaa pitäisi vaikkakin sit tuhansia joutuisi työttömäksi.
no elpä muuta viserrä, rehellisiä ihmisiä kyykytetään pikkuvirheiden takia ja isot koijjarit saa mellastaa miten mielivät

esim. vaikka caruna joka piilottaa kymmenien miljoonien voittonsa hollantiin

Kylläpä on jotenki typerä olo ku tuli nukuttua niin myöhään. Kovat oli suunnitelmat siivota ja lähtee hyvissä ajoin kaupoille, mut päästiin vasta suihkusta, kersa ei oo vielä ees syöny muutaku aamupalan. Pitäis kohta hilpasta liikenteeseen, että ehtii. Illalla tulee tosiaan niitä kavereita käymään enkä oo viel ees päättäny mitä tarjoilen niille :confused: Eikä meil oo ees kersalle mitäänruokaa valmiina, ja se onnistu aamupalan jälkeen räjäyttämään jo huoneensa. Huoh.

Eipä tiiä afrikkalaiset tämmösistä ongelmista mitään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä