The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Skole ja tommoset on jo niin vistoja, et ei ikinä. Jos alan puhuu skolesta ja mutsista, niin sit mua ei tartte ees viiä saunan taakse, vaan meen sinne ihan ite.
minkä mää sille voin että sillai puhuttiin jo dinosaurusten aikaan :D soriiiiii:cry:

mun äitiä ei muuten saanut ikinä sanoa mutsiks...korjaan, kukaan muu ei saanut sanoa häntä mutsiks paitsi mun vanhin broidi:barefoot:

minkä mää sille voin että sillai puhuttiin jo dinosaurusten aikaan :D soriiiiii:cry:

mun äitiä ei muuten saanut ikinä sanoa mutsiks...korjaan, kukaan muu ei saanut sanoa häntä mutsiks paitsi mun vanhin broidi:barefoot:
No joo tiiän. Mää oon ilokseni saanu kuulla täällä, että kuulostan yhä tamperelaiselta :love: Ei vissii ehtiny porin murre tarttua parissa vuodessa kovin pahasti.

No joo tiiän. Mää oon ilokseni saanu kuulla täällä, että kuulostan yhä tamperelaiselta :love: Ei vissii ehtiny porin murre tarttua parissa vuodessa kovin pahasti.
Tampereen murretta vielä kuuntelee mielellään mutta Porin murre on jotain ihan muuta...sitä paitsi Tampere on varsinkin kesällä tosi kaunis kaapunti skäpötellä ympäriinsä:love::love:

Tampereen murretta vielä kuuntelee mielellään mutta Porin murre on jotain ihan muuta...sitä paitsi Tampere on varsinkin kesällä tosi kaunis kaapunti skäpötellä ympäriinsä:love::love:
Porin murre oli kyl alkuun hitollinen shokki ko muutin sinne. Meni jonkin aikaa tottua kuuntelemaan sitä. Mut laps imas sen itteensä kyl hetkessä, eka kuukausi tarhassa ja ois kyl menny niin läpi oikeesta porilaisesta. Ilmeeni oli varmasti unohtumaton, ku hän tuli yhtenä aamuna sanomaan et "äiti, mä voisi kattoo tät muumii vähä enne ku mennää tarhaa".

Onks sul femmaa heittää :)
Kivasti olet kotiutunut, hyvä juttu.
Huomenta :coffee:
Kielioppi.

Mä osaan jokseenkin sujuvasti kirjakieltä.
Stadin slangi, siis se vanha menee jotenkuten.
Pohjanmaa mulla on verenperimänä joten se taittuu kuin humppa.

Tsuferaffi on jo ihan nimimerkissään omaksunut tarpeeksi.

Se oli muuten joskus inttiaikana kun tapailin tyttöstä joka sanoi (ja äitinsä myös), että "Helsinkiläisittäin" puhuminen kuulostaa epäkohteliaalta.Vaikka en ensimmäistäkään pahaa sanaa lausunut mutta helsinkiläinen puhetyyli särähti korvaan ja pahasti.
Onneksi pystyn kesken lauseen vaihtamaan pohjanmaahan mutta tappio oli siinä vaiheessa jo selvä.

MooseLime
Tämä tapahtui junassa.
Mies ja nainen, jotka eivät tunteneet toisiaan joutuivat samaan makuuvaunuun yöjunassa.
Mies meni yläpetille ja nainen alapetille.

Yöllä miehelle tuli kylmä ja hän pyysi naiselta anteeksi ja sanoi, että naisen pedin alla on laatikko, jossa on huopia ja mies kysyi, jos nainen vois ojentaa huovan hänelle.
Nainen vastasi ja sanoi, että hänellä on parempi ajatus Ja sanoi miehelle, että eivätkö he vois leikkiä, että he ovat aviopari
Mies ilahtui ajatuksesta ja myöntyi siihen.
Nainen sanoi, tuu ite hakemaan v..un huopas.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä