älä välitä, on sitä ilmenny meilläkiMeillä on yhdyntäkielto saatana
älä välitä, on sitä ilmenny meilläkiMeillä on yhdyntäkielto saatana
Panisin jopa tota spermania vaikka se on ällö ja kuollut.höh toi lunalle laitettu sperman gifsi ois sopinut tähän täydellisesti
kiistän jyrkästi väitteet ennenaikaisesta kuolemastaniPanisin jopa tota ruutista vaikka se on ällö ja kuollut.
ookooOK. (Lausutaan "ok" meillä, ei "oo koo".).
En tienny. Nyt tiedän.
Niin sitä pittää, älä anna periksi!kiistän jyrkästi väitteet ennenaikaisesta vanukassyöksystä
Parempi ettei ärsytetä Kurttua enempää. Kohta se kieltää tubevideotkin.no jos sitten yks vielä
Sunkin toki antaisin mua panna joka suunnasta oikein kunnolla, olit sit kuollut tai etkiistän jyrkästi väitteet ennenaikaisesta kuolemastani
Parempi ettei ärsytetä Kurttua enempää. Kohta se kieltää tubevideotkin.
illuminaati *vetää foliohatun hitaasti päähänsä ja hymisee x-filesin tunnaria*Parempi ettei ärsytetä Kurttua enempää. Kohta se kieltää tubevideotkin.
No mars alttarille niin loppuu tommoset kiellot saatana.Meillä on yhdyntäkielto saatana
No eihän sit aviossa enää huvitaNo mars alttarille niin loppuu tommoset kiellot saatana.
Sunkin toki antaisin mua panna joka suunnasta oikein kunnolla, olit sit kuollut tai et
Silloin kun mä joskus aikoinaan menin exän kanssa alttarille niin hääyön jälkeisenä aamuna heräsin anopin ja vaimon välistäNo mars alttarille niin loppuu tommoset kiellot saatana.
I wish I was coming too
Mää oon syytön sun pärskäyksiinei hitsinpimpulat teitä taas, mulla on posket ja kylet ihan kipeenä teiän takia ja pärskin ja hirnun niin ettei täällä nuku kohta kukkaan!!!
*Tippuu*Silloin kun mä joskus aikoinaan menin exän kanssa alttarille niin hääyön jälkeisenä aamuna heräsin anopin ja vaimon välistä
Mä oon aina tienny, että sää oot pervo, mut noin kinkyks en ois edes sua uskonuSilloin kun mä joskus aikoinaan menin exän kanssa alttarille niin hääyön jälkeisenä aamuna heräsin anopin ja vaimon välistä
Mä oon aina tienny, että sää oot pervo, mut noin kinkyks en ois edes sua uskonu
En tarvitse yksityiskohtia nahka-asuista.Mulla oli kyllä vaatteet päällä
ai no sittenhän kaikki oli hyvinMulla oli kyllä stringit jalassa
joo mä muistan kanssa kun aikanaan muutettiin Vantaalle asumaan etten lähtenytkään yhtä äkkiä aamulla kouluun vaan ''dösällä skoleen''Huomasin muuten eilen kauhukseni, että muhun on tarttunu tää paikallisten puhuma kieli. Oon ominut sanavarastooni steissin, jengin ja safkan. Enkä oo KOSKAAN eläessäni käyttäny yhtäkään noista. Meen myös nykyään himaan.
Yh
Skole ja tommoset on jo niin vistoja, et ei ikinä. Jos alan puhuu skolesta ja mutsista, niin sit mua ei tartte ees viiä saunan taakse, vaan meen sinne ihan ite.joo mä muistan kun aikanaan muutettiin Vantaalle asumaan etten lähtenytkään yhtä äkkiä aamulla kouluun vaan ''dösällä skoleen''