no hyyyyii en kyllä ennää ikinä kato pekonia samalla lailla tuon sanan jälkeenMmmmm.... Jooo.. Aaahhhh jooo pekoniorgasmi!!!!!
no hyyyyii en kyllä ennää ikinä kato pekonia samalla lailla tuon sanan jälkeenMmmmm.... Jooo.. Aaahhhh jooo pekoniorgasmi!!!!!
Mieki keitin. Torttua ei ole.Keitän ihan itelleni kaffetta ny ja syän loput joulutortut ittekseni pois
Mää pekoniorgasmoin joka kerta kun syön pekonia, sit squirttaan pekonirasvaa.no hyyyyii en kyllä ennää ikinä kato pekonia samalla lailla tuon sanan jälkeen
HAHno hyyyyii en kyllä ennää ikinä kato pekonia samalla lailla tuon sanan jälkeen
Hei oikeesti!!!Mää pekoniorgasmoin joka kerta kun syön pekonia, sit squirttaan pekonirasvaa.
Aaahhh, pekoniiihhh!!!
tuota vois kyllä maistaa, mutta mistäs tollasta saa? en ole ainakaan ite löytänyt mistään vielä.kanapekoni oli aika hyvää.
siis kanasta tehtyä pekonia.
Sori, pekonipersoona nosti päätään! Oon tästä lähtien kiltisti.Hei oikeesti!!!
Majuri!!! Tän kuvan piti olla vaan mulle
en muista valmistajan nimeä.tuota vois kyllä maistaa, mutta mistäs tollasta saa? en ole ainakaan ite löytänyt mistään vielä.
*harkitsee vakavasti kasvisruokavalioon siirtymistä*
oken muista valmistajan nimeä.
Ehkä sä et vaan oo pekoniseksuaali.Mun suosikkipekoniruoka on canadian pancakes, mutta ei se vielä oo orgasmeja tuottanu
Bacon-curious ehkä.Ehkä sä et vaan oo pekoniseksuaali.
Tästä ei sit voi syyttää ainakaan mua*harkitsee vakavasti kasvisruokavalioon siirtymistä*
no ei niin kun majuria ja deedeen pekoniorgasmeja ja sguirttejä sä olet viaton tähän asiaan!Tästä ei sit voi syyttää ainakaan mua
Ihan niinko kaikkeen muuhunkinsä olet viaton tähän asiaan!
Ehkä sä et vaan oo pekoniseksuaali.
Bacon-curious ehkä.
Sit kun vielä pekoniin yhdistää Majurin, niin on niin hyvät porkasmit et taju lähtee!no ei niin kun majuria ja deedeen pekoniorgasmeja ja sguirttejä sä olet viaton tähän asiaan!