MoiMoimoimoi. Ja hyvää tätä vuotta kaikille!
Mein uus vuosi ei alkanu ihan niin hyvin ku kaveri menehty ulosajossa elettyään tätä vuotta 51 minuuttia, mut näillä mennään.
MoiMoimoimoi. Ja hyvää tätä vuotta kaikille!
Mein uus vuosi ei alkanu ihan niin hyvin ku kaveri menehty ulosajossa elettyään tätä vuotta 51 minuuttia, mut näillä mennään.
Mein uus vuosi ei alkanu ihan niin hyvin ku kaveri menehty ulosajossa elettyään tätä vuotta 51 minuuttia,
Sama vika täällä.huomenta, vielä kun heräis kunnolla.
*halaus*Moimoimoi. Ja hyvää tätä vuotta kaikille!
Kamalinta on se että oli tulossa meitä katsomaan, jäi 3km määränpäästä. Eikä ollut oma syy, vaan kuljettajan, joka jäi rytäkässä henkiin.
Tuu kahvillemitähän tekis.
Mul on parempi idea: tulkaa molemmat tänne Kahvilla tai ilman.Tuu kahville
Voidaan mekin mennä kahville. Ei ois ees pitkä matkaJaaha, toiset ne vain saa kahvikutsuja ja toiset ei.
Ei sillä että haluaisinkaan, mutta .
*Glump*.Voidaan mekin mennä kahville. Ei ois ees pitkä matka
Ei sillä, että sulla ois ees pokkaa lähtee, mut kyl tänneki vois tul kahvittelemaan.Jaaha, toiset ne vain saa kahvikutsuja ja toiset ei.
Ei sillä että haluaisinkaan, mutta .
mikäs kirja nyt on menossa?Aattelin taas eilen illalla, et luen vähän aikaa kirjaa ennen nukkumaanmenoa. Mut todellisuus olikin taas kerran se, et ei voinu lopettaa ennenku kirja loppu ja kello oli jotain kolme aamulla. Kauheeta itsepetosta toi "luen ihan vähän", samaan tyyliin ku "lähen yhelle" tai "meen nopeesti kattoon mitä facebookissa tapahtuu". Koskahan sitä ihminen oppis Olo on taas mitä lievimmin sanottuna puolikuollut. Sain tiskattua, imuri odottais heiluttelijaansa, mutteku ei jaksa.
Alotin ja lopetin Eoin Colferin Artemis Fowlin. Häätyy täs joku päivä kipasta kirjastoon ja käydä lainaamassa ne jatko-osat siihen.mikäs kirja nyt on menossa?
Mä muistan kun aikanaan luin potterit läpi, sitä lukemista ei voinut lopettaa kesken ennenkun koko kirja oli loppu...sen jälkeen alkoikin uus potteri ja sama alusta
ihan uus nimi..mä aattelin lukee pitkästä aikaa jean m untinen-auelin maan lapset sarjan kaikki osatAlotin ja lopetin Eoin Colferin Artemis Fowlin. Häätyy täs joku päivä kipasta kirjastoon ja käydä lainaamassa ne jatko-osat siihen.
Fowlit on muistaakseni jostain 2000-luvun alusta. Kertoo semmosesta 12-vuotiaasta rikollisnerosta, joka päättää ryöstää keijukansan kullan. Suosittelen. Fantasiameininkiä.ihan uus nimi..mä aattelin lukee pitkästä aikaa jean m untinen-auelin maan lapset sarjan kaikki osat
Lunalla? Pokkaa?Ei sillä, että sulla ois ees pokkaa lähtee, mut kyl tänneki vois tul kahvittelemaan.
Sain joululahjaksi tän uusimman Potterin.mikäs kirja nyt on menossa?
Mä muistan kun aikanaan luin potterit läpi, sitä lukemista ei voinut lopettaa kesken ennenkun koko kirja oli loppu...sen jälkeen alkoikin uus potteri ja sama alusta