Minä jaksoin ottaa päiväunet. Heräsin just.Nyt ei jaksa enää lukea. Kyllä tämä laiskottelu ottaa voimille, mitään ei jaksa tehdä
Moi kakkapyllyt
Majuri-kultaseinIte oot, nii
Missäs sää oot piileskelly?
Se on oikein eiku leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiäMieli tekis juosta mutta mä en ole niitä jotka juoksee karkuun.
Katotaan ny kuinka lujaa tällä kertaa sattuu.
Synnit olkoon anteeksiannetutMajuri-kultasein
Mulla on ollut vähän kaikkee muuta täällä oikeessa elämässä. Ollut aika raskas loppuvuosi ja tää vuosi lähti käyntiin puhdistavalla itkulla, mut kyllä tää tästä .
Oon kyllä vähän hyljännyt teidät
Hyvä, ajattelinkin tulla tänne heittään aivot narikkaan ja oleen vähän lisää syntinen.Synnit olkoon anteeksiannetut
toi on muuten harjoitus jota olen halunnut kokeilla jo kauan! mulla ois reisissä kyllä voimaa tohon, mutta olis ihana päästä haastamaan ittensä ja antaa vatsoille ynnä muille lihaksille kyytiä tollai!Oiskos sulla jo iltajumpan aika?
toi on muuten harjoitus jota olen halunnut kokeilla jo kauan! mulla ois reisissä kyllä voimaa tohon, mutta olis ihana päästä haastamaan ittensä ja antaa vatsoille ynnä muille lihaksille kyytiä tolla!
Ai juku, toi näyttää hauskalta. Kuolettavalta, mutta hauskalta. Oispa joskus noin hyväs kunnos, et pystyis. Just äsken suunnittelin, et häätyy heti loman jälkeen huudella tutoria matkaan hakkaamaan säkkiä koulun salilleOiskos sulla jo iltajumpan aika?