Mistä päin Suomea kotoisin olevat ihmiset ärsyttää? Huonoja kokemuksia?

sotkamolainen
[QUOTE="eee";25794437]Kainuun murre on sellaista jota en itse jaksa kuunnella, ihmiset vittumaisia ja vittumainen murre. Onneksi ei tarvi olla tekemisessä. HYI![/QUOTE]

Kainuun murteella saa naista etelässä ;) tämän huomasi kun oltiin isolla porukalla juhlimassa helsingissä.. kyllä oli miehillä vientiä! En kyllä tiedä tuosta ihmiset vittumaisia, mutta masentuneita moni.. Onneksi itse täältä kohta pääsee pois :)
 
vierailija
Pohjalaiset ovat rehellisiä mutta vähän töykeitä, hesalaiset hieman keskimääräistä itsekkäämpiä ja vaikeammin lähestyttäviä mutta ihan ok tyyppejä kuitenkin, varsinaissuomalaisia piinaa ihmeellinen arroganssi. Savossa elää sosiaalinen kansa, ainakin osasta saa kavereita helposti.

Lapin peräkylillä hallitaan käytöstavat jopa parhaiten tässä maassa, vaikkei olisi paljon kouluja käyty. Aivan pohjoisimpien kuntien lappalaiset ovat tosin juovuspäissään herkkiä pahastumaan ja agressiivisia, varo loukkaamasta! Kainuussa ei oikein siedetä kritiikkiä, mutta muuten ollaan mukavia. Kuusamolaiset ovat oman kokemukseni perusteella enimmäkseen hankalia.

Itse oon Oulun seudulta, missä mielestäni n 50 % väestä tosi mukavia mutta sieltä löytyy myös valtakunnan kusipäisimmät tyypit (n 10 % porukasta väkivaltaisia ja sukurutsaisia idiootteja) Ammatin ja harrastusten takia tunnen aika hyvin suomalaiset heimot. Jo kasvonpiirteiden tai ruumiinrakenteen perusteella pystyn aika usein päättelemään , mistä päin suomea ihminen on kotoisin.
 
vierailija
Helsinki. En voi sietää sitä vittuilua, vittuslangia, nasaalia, rumuutta, tyhmyyttä yhdistettynä ylimielisyyteen. Mun puolesta ne voisi kaikki siirtää itärajan taakse.
 

Yhteistyössä