The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikka, tulin ottamaan vastaan onnitteluita ja suruvalitteluita.

Surullista on se että mulle on paksahtanut sokeritauti. Lääkäri joka määräsi labrat ei halua ottaa kantaa lääkitykseen koska ei kuulemma ole hänen alaansa diabeteksen lääkitys ja annostelu yms. Ja lääkäri joka osaa sokerihommat on kuukauden jono..

Onnitella taas saa syttärisankaria. 33-vuotta täynnä tänään :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: tsuferaffi
Moikka, tulin ottamaan vastaan onnitteluita ja suruvalitteluita.

Surullista on se että mulle on paksahtanut sokeritauti. Lääkäri joka määräsi labrat ei halua ottaa kantaa lääkitykseen koska ei kuulemma ole hänen alaansa diabeteksen lääkitys ja annostelu yms. Ja lääkäri joka osaa sokerihommat on kuukauden jono..

Onnitella taas saa syttärisankaria. 33-vuotta täynnä tänään :ROFLMAO:
Hyvää synrtymäpäivää

 
Yinksu
Päivää!
Mun jäi eile illal palstailut ihan vaikka piti mutta kun tyyppi väsäs ylläripyllärin. Ja sitten tulikin uni.Eikä ollut mitään pervåa (senkin pervot! )miksi uni sitten tuli.
Nyt mää oon täällä yssin ku tyyppi viel töis,elukat mulla seurana kuitenkin.Tossa esivalmistelin sapuskoja että sitteku tulee niin saadaan sapuskat nopeesti. Ja koska olen täällä nyt majaillut tosin tyypin luvalla ja pyynnöstä niin lupasin vähän olla pyykkimuijana :D Aikaahan mulla on.
 
  • Tykkää
Reactions: D. Trump
Päivää!
Mun jäi eile illal palstailut ihan vaikka piti mutta kun tyyppi väsäs ylläripyllärin. Ja sitten tulikin uni.Eikä ollut mitään pervåa (senkin pervot! )miksi uni sitten tuli.
Nyt mää oon täällä yssin ku tyyppi viel töis,elukat mulla seurana kuitenkin.Tossa esivalmistelin sapuskoja että sitteku tulee niin saadaan sapuskat nopeesti. Ja koska olen täällä nyt majaillut tosin tyypin luvalla ja pyynnöstä niin lupasin vähän olla pyykkimuijana :D Aikaahan mulla on.
Kyllä sinusta voi hyvä vaimo jollekin vielä tulla (y)
 
vierailijaepek
Moikka, tulin ottamaan vastaan onnitteluita ja suruvalitteluita.

Surullista on se että mulle on paksahtanut sokeritauti. Lääkäri joka määräsi labrat ei halua ottaa kantaa lääkitykseen koska ei kuulemma ole hänen alaansa diabeteksen lääkitys ja annostelu yms. Ja lääkäri joka osaa sokerihommat on kuukauden jono..

Onnitella taas saa syttärisankaria. 33-vuotta täynnä tänään :ROFLMAO:
 
Moikka, tulin ottamaan vastaan onnitteluita ja suruvalitteluita.

Surullista on se että mulle on paksahtanut sokeritauti. Lääkäri joka määräsi labrat ei halua ottaa kantaa lääkitykseen koska ei kuulemma ole hänen alaansa diabeteksen lääkitys ja annostelu yms. Ja lääkäri joka osaa sokerihommat on kuukauden jono..

Onnitella taas saa syttärisankaria. 33-vuotta täynnä tänään :ROFLMAO:
Hyvää syntymäpäivää :love: ikävää että on sokeritauti,halaus,aika jännä kun täällä ihan tavallinen tk lääkäri osaa/pystyy lääkitykset määräämään. Toki mäkin kävin erikoislääkärillä,mut sen jälkeen ihan vaan omalla lääkärillä
 
Hei!

Taas kotiuduttu reissusta. Alkaa jo hissukseen riittää matkanteko.
Uunissa pizzaa. Toinen juustoa lukuunottamatta vegevesio ja oisessa rehujen lisäksi tonnikalaa. *kuolaa* Kamala nälkä! Ja mitään joulupöperöi en tahdo enää nähdäkään!
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe ja Kais
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Boobabe
@(Laura) - ainakin nääääiiiin isot*levittää käsivartensa nääääin - näätkös??!!* synttärionnittelut! Vietä juhlapäivääsi hemmotellen itseäsi ansaitusti:)(y)!

Ja - hoitosuunnitelma vaan kuntoon niin saat sen sokeritaudin kontrolliin. Elämästähän se estä :) mutta ens alkuun varmaan menee säätäessä riippuen ihan siitä miten hallittavissa se on. Tsemppiä!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä