Relaatio 157

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija Virgo
Eipä ole noita kysymiäsi ruudukossa... nyt kyllä harmittaa! Ilmeisesti olisi aloitettava koko
p....a uudelleen naputtelemaan. Näyttikin siltä että tyhjiä ruutuja ei ole tarpeeksi, tänään en jaksa urakoida mutta palataan myöhemmin sivuille. J a kiitos vihjeestä.

vierailija virgo
Naputtelin rellun uusiksi - olin kyllä jo täysin tympääntynyt tähän, kai tekijät voisivat kertoa jos joutuvat korjailemaan omia mokiaan!
Puutteita:
MUSTIALA P-kor 12 vas yläreuna, rajasana
LOUNAIS-HÄME Oik reuna L-bo ylös 8
KULTTUURIA oik ylh 5+2+3 sekä siitä rajasana 12 sitten HMS ylös se murheenkryyni 8+5
ja vielä oik alhaalla kuulemma liikenteeseen liittyvä 8+6+13
Muut sanat ovat nyt hallussa, jos vielä joku tätä tekee.

vierailija
Naputtelin rellun uusiksi - olin kyllä jo täysin tympääntynyt tähän, kai tekijät voisivat kertoa jos joutuvat korjailemaan omia mokiaan!
Puutteita:
MUSTIALA P-kor 12 vas yläreuna, rajasana po cr
LOUNAIS-HÄME Oik reuna L-bo ylös 8 väline jolla sitä tehdään
KULTTUURIA oik ylh 5+2+3 sekä siitä rajasana 12 sitten HMS ylös se murheenkryyni 8+5
ja vielä oik alhaalla kuulemma liikenteeseen liittyvä 8+6+13 mitkä ainoat liikenne.. siellä on
Muut sanat ovat nyt hallussa, jos vielä joku tätä tekee.Pysytkö auttamaan ylläolevassa kyläkysymyksessä?

vierailija virgo
Se 11-kirjaiminen löytyi kartalta, alkuun puutavara + eräs toinen Tammelan kylä ja 6-kirjaiminen löytyy esim. haulla meijeri Tammela.
Se 12-kirjaiminen rajasana ei mulle mitenkään aukea - vieläkö vähän tarkentaisit? Kiittäen Virgo

2/3 ei-sohloja
Hei, jeesatkaa vielä vanhan relaation kanssa.
Meillä jäi Rellu 24 kolmea (3) sanaa vaille, ja kaipaisin sielun rauhaa siihen.

Eli Relaatio 24, Uhkapelit

Madonna: Chaim Soutine ja Ekspressionismia yhdistävä 2 5 7

Moi: The Great Farini ja Sirkus välinen 10

Satakunta: Yle Radio Suomi ja radio välinen 10 5

Suorat vastaukset kelpaa jo hyvin.

Kiitos

Yhteistyössä