vierailija
En vaan osaa laittaa noita sanoja oikeaan järjestykseen. Saisko vaikkapa etukirjaimet.
Kiitos jo nyt.
Kiitos jo nyt.
c j d s vEn vaan osaa laittaa noita sanoja oikeaan järjestykseen. Saisko vaikkapa etukirjaimet.
Kiitos jo nyt.
Kiitos, nyt osui.c j d s v
Niinpä. Mutta ei järki riitä tuohon...Kiitos, nyt osui.
Joku on näköjään HMS:n selvittänyt, tilaston mukaan.
Jotain pientä Tammelassa. Itseltäni puuttuu tuo hms.Tekeekö tätä vielä joku?
Tarvitsisin jonkun vinkin Kulttuuria Tammelassa ruudun 6+11+6+8 kohtaan. Ei ole vastasanaa ja koko vasen alareuna täysin tyhjä.
Muut ratkesikin paitsi toi HMS. Sen kanssa taisi monella olla vaikeuksia.HMS puuttuu täälläkin. Samoin vielä
Hengen ja ruumiin: MaLi 12 sekä VKKK 8
Tammelan kylät: Lie 15 sekä por 10
Olisiko mahdollista saada rautalankaa näihin?
Olisi kiva, jos joku palaisi tänne kertomaan vinkkiä tuohon HMS- 8 +5 -kohtaan.Muut ratkesikin paitsi toi HMS. Sen kanssa taisi monella olla vaikeuksia.
Mu elOlisi kiva, jos joku palaisi tänne kertomaan vinkkiä tuohon HMS- 8 +5 -kohtaan.
Olisi kiva, jos joku palaisi tänne kertomaan vinkkiä tuohon HMS- 8 +5 -kohtaan.
Mu el > biisi, jonka HMS on joskus esittänyt.
ei aukea tällä. saiskos lisävihjeen. kiitos. auttakee.
Mulla ei ole ps:sta vas 11-kirjaimista, vaikka vasen puolion täynnä ???Tammelan kylät-ruutu: pääsanasta vasemmalle 11 ja oikealle 6, apua näihin?
Mulla ei ole ps:sta vas 11-kirjaimista, vaikka vasen puolion täynnä ???Kyllä siellä pitäisi olla ylävasemmalla.
Alaoikealla on vain yksi 6-kirjaiminen eli Lu...a, mahdatko sitä tarkoittaa? Oikealle ylös olevaa haen
Oisko sulla TAMMELAN LUONTO Ruo vir suoraan alas 11? Petoeläin plus monttu ansana käytetty[/QUOTE
Naputtelin rellun uusiksi - olin kyllä jo täysin tympääntynyt tähän, kai tekijät voisivat kertoa jos joutuvat korjailemaan omia mokiaan!
Puutteita:
MUSTIALA P-kor 12 vas yläreuna, rajasana po cr
LOUNAIS-HÄME Oik reuna L-bo ylös 8 väline jolla sitä tehdään
KULTTUURIA oik ylh 5+2+3 sekä siitä rajasana 12 sitten HMS ylös se murheenkryyni 8+5
ja vielä oik alhaalla kuulemma liikenteeseen liittyvä 8+6+13 mitkä ainoat liikenne.. siellä on
Muut sanat ovat nyt hallussa, jos vielä joku tätä tekee.Pysytkö auttamaan ylläolevassa kyläkysymyksessä?
No selvisihän tuo 12 kumminkin! Kulttuuriruutuun jäi pari aukkoa, so what!Se 11-kirjaiminen löytyi kartalta, alkuun puutavara + eräs toinen Tammelan kylä ja 6-kirjaiminen löytyy esim. haulla meijeri Tammela.
Se 12-kirjaiminen rajasana ei mulle mitenkään aukea - vieläkö vähän tarkentaisit? Kiittäen Virgo
Kulttuuriin siihen pois cr jatkoksi systeemin keksijät p ja a. Siihen toiseen puuttumaan tulee edellisen kappale.No selvisihän tuo 12 kumminkin! Kulttuuriruutuun jäi pari aukkoa, so what!