jälkiuunta juustolla tuore/suolakurkulla tai sitten jotain lihaa sen leivän päälle tai jos mikkää ei kelpaa niin ota banaanikinkku meni uuniin ja jotain vois vaikka syödäkkin.
jälkiuunta juustolla tuore/suolakurkulla tai sitten jotain lihaa sen leivän päälle tai jos mikkää ei kelpaa niin ota banaanikinkku meni uuniin ja jotain vois vaikka syödäkkin.
Niin minäkin!Niinpä,mie oon vain iloinen toisten puolesta,niin ihanaa tuolainen söpöily Mä tuun ainakin iloiseksi
myötähäpeää mää tunnen ylenpalttisesta nuoleskelustaNiin minäkin!
On Ruutiskin kuhan esittää hankalaa
mistään nuolemisesta oo kyse vaan hellyydestä julkisesti! Vaikka mitäs mä tässä höpäjän, kyllähän sä sen tiesit mitä me tytöt tarkotettiinmyötähäpeää mää tunnen ylenpalttisesta nuoleskelusta
ellei se kohdistu itteeni
sä laitat niin paljon minioneita että aina kun mä nään minioneita kaupoissa aattelen sua...viimeks meinasin ostaa minion aamutossut, mutku ei ollut mun kokoja..oli 35 koko suurin tokmannilla ja mulle mahtuu 36n jättikoko
en tunnusta että tietäsin mistään mitäänmistään nuolemisesta oo kyse vaan hellyydestä julkisesti! Vaikka mitäs mä tässä höpäjän, kyllähän sä sen tiesit mitä me tytöt tarkotettiin
Ookkonä Hank Hillin akka?sä laitat niin paljon minioneita että aina kun mä nään minioneita kaupoissa aattelen sua...viimeks meinasin ostaa minion aamutossut, mutku ei ollut mun kokoja..oli 35 koko suurin tokmannilla ja mulle mahtuu 36n jättikoko
Juuh,salaa kuiten on ilonen ja tykkääNiin minäkin!
On Ruutiskin kuhan esittää hankalaa
En...ookkonää?Ookkonä Hank Hillin akka?
Juuh,salaa kuiten on ilonen ja tykkää
Ennoo mulla on pikkuset jalat.En...ookkonää?
kuin pienet? mulla on nilkan ympärys 19cm ja kenkä 36-37Ennoo mulla on pikkuset jalat.
aika kapee ... kappeempi ku mun kull... eiku rannekuin pienet? mulla on nilkan ympärys 19cm ja kenkä 36-37
mulla on nilkan ympärys 19cm
Omulla vähä isompi jalaka, mutta oon poika kans. Vaikuttaako se asijaan.kuin pienet? mulla on nilkan ympärys 19cm ja kenkä 36-37
no joko sä unohit miltä ne näytti?
ohuempi kun mun ranne.
saattaahan se vähän vaikuttaaOmulla vähä isompi jalaka, mutta oon poika kans. Vaikuttaako se asijaan.
sano vaan rehellisesti että kapeempi kun kaulaaika kapee ... kappeempi ku mun kaul... eiku ranne
no just totahan mää hainsano vaan rehellisesti että kapeempi kun kaula
töllö auki? lue kirjaa? joogaa? meet häiritsemään naapureita huutelemalla postiluukuista hävyttömyyksiä? tai sitten se Majurin neuvo: Kilo nauloja, lauta ja vasara ja alat paukuttelemaanMitäs nyt sit? Ei oo mitään tekemistä,ei tarvi tehä mitään.Tinkulassa kun ei ole mitään joulua.
Lahjakassi on pakattu ja valmis,yöpymiskassi on valmiina,ruokaa saa seuraavat pari kolme päivää muualla.Pyykit kuivuu,tiskit on tiskattu,lattia on imuroitu....uni maituis mutta ei kehtaa.