sitten mä olen vielä kiltimpi *hörppii kuumaa kahviaan*Niin nyt oot kiltti, mutta entä viiden minuutin kuluttua?
Niin oonsä nyt oot aina kiltti
Ihana ajatus Koitin ehdottaa sille keväällä, et se olis voinu muuttaa meän kanssa asumaan ettei ois niin yksinäinen, mut ei se lämmenny. Mummi ei ees kauheest tykkää reissaamisesta eikä jää ikinä yöks mihinkään ellei oo pakko, niin mahdan epäillä et lähtis viikoks mihinkäänTuntematta mummias, uskon häntä varmasti ilahduttavan sen, että lupaat ottaa sen vaikka ens kesänä viikoksi kotiisi täyshoitoon ja lapsesi sekä sinun seuraasi
Kauniita unia *pus*Hyvää yötä sinne,kauniita tuhmuuksia & unikuvia
Savannin perheessä 1/3 on ollu kiltisti. Lapset vaan riehunu javtuhnaillu, toinen ei kutsu mua 6v-synttäreilleen ja toivoo, et mä oon ikuisesti köyhä, ja toinen sit heittelee tavaroita pöydiltä alas ja levittelee karvoja kaikkialle. Oon ansainnu kyl tuplalahjat tästä rankasta elosta.Ollaanko täällä oltu kiltteinä
...anteeksMiks jengi nauraa mun hyville päätöksille?
sä saat nauraa mulle, ollaan niin samanlaisia toheloita muutennii...anteeks
...no ala! Kavin just hakemassa teeta itelleni, niin luimistellen vaistin nuita ovia siihen malliin etta eteisessa sitten kompuroin pain luistinkassia, minka Joku Kummanen oli siihen keskelle kulkureittia lahestulkoon jattanyt (meinasin unohtaa ne terostupisteeseen koko jouluksi)...mutta hei, ei tee laikkynyt rinnuksille eika minnekaan muuallekaan !sä saat nauraa mulle, ollaan niin samanlaisia toheloita muutennii
Miks jengi nauraa mun hyville päätöksille?
Mä potkasin eilen itteeni pohkeeseen kun lähin hätistelemään kissaa pois joulukukan kimpusta. Nyt on pohkeessa haava ja hajusintin lehdessä kissanhampaan jälet...no ala! Kavin just hakemassa teeta itelleni, niin luimistellen vaistin nuita ovia siihen malliin etta eteisessa sitten kompuroin pain luistinkassia, minka Joku Kummanen oli siihen keskelle kulkureittia lahestulkoon jattanyt (meinasin unohtaa ne terostupisteeseen koko jouluksi)...mutta hei, ei tee laikkynyt rinnuksille eika minnekaan muuallekaan !
Joulukukat on vaarallisia ...Mä potkasin eilen itteeni pohkeeseen kun lähin hätistelemään kissaa pois joulukukan kimpusta. Nyt on pohkeessa haava ja hajusintin lehdessä kissanhampaan jälet
no onneks on vaan tuo yksi ja sitä seuraan tarkkaan ettei kissa mee lähelle enääJoulukukat on vaarallisia ...