Luin että hinureilleki
Kyllä mie kans...kaikkiko taalla nyt on jotain suuhunsa tunkemassa....
Ja ma oman tietamykseni napparasti esitin ...se nyt ei paljoa ollut
Kuinka kukaan voi olla juomatta kahvia?? *huutaa hysteerisena ja roikkuu tinkun nilkoissa epätoivoisena*no en minä tiedä kun en juo kahvia.siksi kysyn.
Mää meinaan huomenna pyöräyttää tämmösen:Mää meinaan laittaa huomisaamuna kinkun uuniin
Oi, etta - ite Klasun opeissa oot olluKlaus Järvinen on just kympin uutisissa, hän opetti meidän luokalle 80-luvun alussa musiikkia, kun olin kahdeksannella luokalla Oulunkylän Yhteiskoulussa
Mää oon juonu kakarasta asti jonneki 17-18v asti ja sitten tuli mitta täyteen.Viikon oli kamalat vierotusoireet,muistan vieläkin ne sen verran kamalaa oli.Kuinka kukaan voi olla juomatta kahvia?? *huutaa hysteerisena ja roikkuu tinkun nilkoissa epätoivoisena*
..ja arvatenkin teki hyvvaaKyllä mie kans
Oi, etta - ite Klasun opeissa oot ollu
Miehellahan on ylihuomenna melkoiset pirskeet, tulee kivat 80- vee tayteen . Kunnioitettava ika ja viela jaksaa mies porskuttaa , se on se musa joka saa hyvin svengaamaan ja mielen kepeaksi
Mää oon juonu pontikkaa kakarasta asti jonneki 17-18v asti ja sitten tuli mitta täyteen.Viikon oli kamalat vierotusoireet,muistan vieläkin ne sen verran kamalaa oli.
..no miten se nyt nuin meni ...pelkkaa lovee vaan, se on ihan simppelia
No mutta kun ei kehtaa antaa jos ei itekään tiedä antaa.
Kylh,ainaha se hyvvää tekkee..ja arvatenkin teki hyvvaa
Ei hajuakkaa mitä eroono kertokaa nyt mitä eroo niillä kaffeilla on vai onko mitään?
Onpa jänniä noi vierotusoireet...ei mulla vaa sellasia koskaan tuu..johtuu varmaan tosin siitä etten kyllä varmana lopeta kahvinjuontia ikinä milloinkaan enkä myöskään koskaan!!Mää oon juonu kakarasta asti jonneki 17-18v asti ja sitten tuli mitta täyteen.Viikon oli kamalat vierotusoireet,muistan vieläkin ne sen verran kamalaa oli.
samixii, mää ostan aina ihan normi juhlamokkaa enkä ees vilase niitä hippikahvejaEi hajuakkaa mitä eroo
no mää luulin ostaneeni ihan tavallista mutta sitten se olikin jotain helevetin paahtoa...samixii, mää ostan aina ihan normi juhlamokkaa enkä ees vilase niitä hippikahveja
eiks oo törkeetä että kahvia ostaessaki pitäs lukea se pieni pränttino mää luulin ostaneeni ihan tavallista mutta sitten se olikin jotain helevetin paahtoa...
Eikai sulle sellasii tuu jos et oo ilman.Mää join isoja mukillisia monta kertaa päivän aikana.Onpa jänniä noi vierotusoireet...ei mulla vaa sellasia koskaan tuu..johtuu varmaan tosin siitä etten kyllä varmana lopeta kahvinjuontia ikinä milloinkaan enkä myöskään koskaan!!
Mä juon juhlamokkaa ja persidenttiä!samixii, mää ostan aina ihan normi juhlamokkaa enkä ees vilase niitä hippikahveja
hyi suaMä juon juhlamokkaa ja otan suihin persidentiltä
No mä juon aina kerrallaan n. 4-5dlEikai sulle sellasii tuu jos et oo ilman.Mää join isoja mukillisia monta kertaa päivän aikana.
kuka sellasia kerkee lukeaeiks oo törkeetä että kahvia ostaessaki pitäs lukea se pieni präntti
no niimpäkuka sellasia kerkee lukea