The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Klaus Järvinen on just kympin uutisissa, hän opetti meidän luokalle 80-luvun alussa musiikkia, kun olin kahdeksannella luokalla Oulunkylän Yhteiskoulussa
Oi, etta - ite Klasun opeissa oot ollu :)

Miehellahan on ylihuomenna melkoiset pirskeet, tulee kivat 80- vee tayteen :). Kunnioitettava ika ja viela jaksaa mies porskuttaa (y), se on se musa joka saa hyvin svengaamaan ja mielen kepeaksi :)

• Tykkää
Reactions: D. Trump
Oi, etta - ite Klasun opeissa oot ollu :)

Miehellahan on ylihuomenna melkoiset pirskeet, tulee kivat 80- vee tayteen :). Kunnioitettava ika ja viela jaksaa mies porskuttaa (y), se on se musa joka saa hyvin svengaamaan ja mielen kepeaksi :)

Mun täytyy kyllä tunnustaa, ettei hän meidän vakituinen opettaja ollut, mutta toimi opettajamme sijaisena muutamia kertoja

Mää oon juonu kakarasta asti jonneki 17-18v asti ja sitten tuli mitta täyteen.Viikon oli kamalat vierotusoireet,muistan vieläkin ne sen verran kamalaa oli.
Onpa jänniä noi vierotusoireet:)...ei mulla vaa sellasia koskaan tuu:cautious::alien:..johtuu varmaan tosin siitä etten kyllä varmana lopeta kahvinjuontia ikinä milloinkaan enkä myöskään koskaan!!:barefoot::barefoot::barefoot::coffee::coffee:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä