vierailija
Sinullaki näemmä mies ja silti pervoilet täällä miesten ja varsinkin naisten kanssa.Sääliksi käy.Kohta joku harmaa tulee taas itkemään tähän ketjuun perwoilusta.
Sinullaki näemmä mies ja silti pervoilet täällä miesten ja varsinkin naisten kanssa.Sääliksi käy.Kohta joku harmaa tulee taas itkemään tähän ketjuun perwoilusta.
kröhöm miks sä kuuntelet just tätä biisiä usein?
Sinullaki näemmä mies ja silti pervoilet täällä miesten ja varsinkin naisten kanssa.Sääliksi käy.
..hittojako ma sille voin etta toi tyrkyttaa itteansa tiskille usein?!kröhöm miks sä kuuntelet just tätä biisiä usein?
Kauhee tyrkky..hittojako ma sille voin etta toi tyrkyttaa itteansa tiskille usein?!
Mita sitte
Kävin panemassa/QUOTE]
Sä kuuntelet sitä aina koska oot niin kiimanen!..hittojako ma sille voin etta toi tyrkyttaa itteansa tiskille usein?!
Mita sitte
Kävin panemassa jalkaa
Kokeile. Mut varo ettei naapurit näje...toistan itteeni: liukasta on
Lissu - toimiiko oven hinkkaaminen hyvinkin?
*raahaa Elenan helvettiin kisun likeltä*Sä kuuntelet sitä aina koska oot niin kiimanen!
*raahaa kisua kikkaroista kohti puhtaampia ajatuksia*
Kävin panemassa jonkun takajalkaa
..nain vain tuon .....Kävin panemassa
Kiima kaunistaaSä kuuntelet sitä aina koska oot niin kiimanen!
*raahaa kisua kikkaroista kohti puhtaampia ajatuksia*
No naa naapurit jo niin tietaa meikalaisen joten...Kokeile. Mut varo ettei naapurit näje.
Kyllä se sillon nuoruuessa ainakin toimi, ennoo vanhemmiten enää kokeillu.
Voi hiivatti mihin sitä tulikin itseään hinkattua ja olikohan montaakaan asiaa mitä sinne ei olis työnnelly, mikä vaan kokonsa puolesta meni.
Paniikin poikastakin iski kun keksin työntää sinne sellaisen pikkurillinpään kokoisen kokoisen laakerin kuulan. Olin silloin melko skidi. Luulin että se jää sinne ikiajoiks.
Oli se aamulla housuissa onneks, olin tästä erittäin helpottunut.
*Ei saa sanaa naurulta*..nain vain tuon .....
ookooo mä olen kuullut että kiima kaunistaa mutta käytä sä piimää sittenPiimä kaunistaa
...tan koneen nappiskin on mua vastaan ...*Ei saa sanaa naurulta*
*raahaa Elenan helvettiin kisun likeltä*
Montas tuntia sää nukuit yöllä?ookooo mä olen kuullut että kiima kaunistaa mutta käytä sä piimää sitten