The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iteki vonkaat tääl joka päivä, et äläpä yhtään heittäyty tekopyhäksi siellä. Min vonkaan jos mä haluun, sä et oo mun äiti etkä voi määrätä mua!
Enno muuten vonkannu...ku yhtä.:love:

PIITSIII!!! Tuu hakee tää sun kiukutteleva kakaras takas himaan. Tädiltä loppu just voimat.. ihan varmaan on ad/hd ja viistoista muuta!!!!
 
vierailija
Nyt meni näkymättömäksi tai sitten on joku ilmestys liian pienellä:)
Tässä Krutille testiä, mitä näet, onko laulusta vai mitä?:
Ei aiheen mukaan tuo, vaan siksi, että huomaisi, miten ne tekstit ovat LUOSTARISSA muuttuneet. Eikös siellä ole oluet olleet tallella ja viinejä haroiteltu tekemään? Tuolla lopussa on sana nukulaisten edestä, jota ei siinä tekstissä näy ollenkaan, mikä piti jäljentää seuraavaan tekstiin. Ihan vaan arpomalla vetaisin tuon tekstin ja kun niitä vertailee, pian löytää jonkun, mikä on ihan hatusta vedettyä - humalaisen horinaako? Vai enkö vaan ymmärrä:
"9. Vaan niin paljo korkeampi kuin taivas on maasta, niin ovat myös minun tieni korkeammat teidän teitänne, ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi tulee taivaasta alas, ja ei mene sinne jälleen, vaan tuorettaa maan, ja tekee sen hedelmälliseksi ja antaa sen kasvaa, ja antaa siemenen kylvettää ja leivän syötää;
11. Niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee*, ei sen pidä tyhjänä palajaman minun tyköni, vaan tekemän mitä minulle otollinen on, ja sen pitää menestymän, jota varten minä sen lähettänytkin olen.
12. Sillä ilossa teidän pitää lähtemän ja rauhassa saatettaman; vuoret ja kukkulat pitää teidän edessänne kiitosta veisaaman, ja kaikki puut kedolla käsillänsä yhteen lyömän.
13. Hongat pitää orjantappurain siassa kasvaman, ja myrttipuu nukulaisten edestä; ja se pitää oleman Herralle nimeksi, ijankaikkiseksi merkiksi, jota ei pidä hävitettämän."
 
Huomenta

Nukuinkohan mä tänä yönä enempää kuin puolisen tuntia...hmm ja muutama tunti ja sitten menoksi, eli nukkumaan pääsen vasta iltapäivällä...saattaapa tulla taas melko hervoton päivä hepulikohtauksineen:coffee::barefoot::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä