Heippa! Täällä uusi elokuun odottaja! Tiistaina oli varhaisultra jossa sydän tykytti tiuhasti ja laskettuaika määrittyi 3.8 olevaksi. Minua kiinnostaisi myös Fb ryhmä? @Kiiltokuva
Tämä on minulle toinen lapsi, tilanne vielä sillain oudohko että uusi mies kuvioissa ja esikoisen isästä erosin vasta syyskuussa.. mutta kaiketi kaikki tapahtuu syystä
Mulla pvittäin kanssa vatsakramppeja..selkäkin välillä kettuileeOnko muilla tälläistä vatsakipua. Mulla ollut nyt jo ennen plussaa. Välillä kovempaa välillä ei paljonkaan. Alaselkäkin särkee. Mutta toi vatsakipu häiritsee mua. En siis mitää lääkettä ole ottanut mut välillä tosi inhottavaa kipua.
Josko se tästä.
Me ei olla myöskään kauaa oltu, ensimmäisestä kierrosta yhdessä ollessa nappasi tämä. Ollaan käytetty kyllä kumia mutta luultavasti kännissä kun muutamat kerrat oltu yhdessä viihteellä niin kumi joko hajonnut tai oltu ilman kokonaan.Meillä vähän samanlainen kuvio! Paitsi että mie ootan ensimmäistä. Onhan tämä jännittävää, muutenkin, mutta varsinkin kun rinnalla onki ihminen, jonka kanssa on pidetty yhtä vasta hirmu vähän aikaa.
Tuttu tunne! Vaikka siis kovin toivottu vauvva tämä mulle onkin, ja isälle myös, on luvannut olla kympillä matkassa.. mutta ahdistaa tietyllä tapaa. Kun ei ole välttämättä kuitenkaan oo osannut henkisesti valmistautua, vaikka ollaankin ajateltu että tulee jos on tullakseen. Ja tiiän, että vauvvaa rakastan kyllä ehdoitta ja kovasti ootan. Mutta jännät nämä epävarmuuden tunteet kuitenki.. isästä siis, tai ehkä lopulta kuitenki itsestä. Juuriki että oonko valmis just tuon ihmisen kanssa tähän. Tai siis tätä on hirmu vaikea selittää, pitäis ehkä joskus jutella muuten ko täällä?Me ei olla myöskään kauaa oltu, ensimmäisestä kierrosta yhdessä ollessa nappasi tämä. Ollaan käytetty kyllä kumia mutta luultavasti kännissä kun muutamat kerrat oltu yhdessä viihteellä niin kumi joko hajonnut tai oltu ilman kokonaan.
Yllätyksenä tuli ja en oikein Edes vielä tiedä miten pitäisi suhtautua, ollakko iloinen vai.. ahdistavia fiiliksiä syntynyt ja miettii vain onko valmis näin nopeasti etenemään ja miten raskauden kanssa, onko valmis uuteen vauvaan toisen miehen kanssa... tunne mylläkkä käynnissä eikä oikein ketään kelle puhua...
Okei, kiitos vastauksestasi Jäin nyt kuitenkin vielä miettimään rokotteen ottamista kun sen ehtii kuitenkin vielä myöhemminkin ottaa. Mies ja esikoinen otti kuitenkin.@Unimaa rokotteesta on ollut toisaalla keskustelua ja kovasti sitä vuositellaan raskaana oleville. Itse kerkesin ottamaan ennen raskautta niin ei tarvinnut miettiä.