Oli mukava herätys, ilmeisesti univelkaa hieman ku en herännyt ihan heti, useamman minuutin tyttöystävä oli ratsastanut nukkuvalla stallionilla ennen ku lähdin laukkaan mukaan
KebabSöisinkö pitsaa vai kebabbia?
Huomenta. Taitaa tyttöystävän reima ratsu olla pikku hiljaa valakoitumaan päin päin.
Oohh! Fantastico!Siis tarkoitin että vehkeet oli kyllä tanassa, mutta itse en heti herännyt
Oohh! Fantastico!
Toiset tykkää toiset ei.Toiset liottaisi itseään tunti tolkulla niissä liemissä, toiset ei. Itse olen hieman pidättyväinen niistä. Ei ne voi täysin puhtaita olla kaiken maailman kävijöiden jälkeen. Tuhansien, ja varmaan moni ei niin välitä, mitä alleen altaissa ja muissa vannoissa laskee. Ihan ilkeyksissäänkin.Mietiskelin tässä, että veisin tyttöystävän yllätys kylpylälomalle, tykkääkö naiset sellaisesta?
En kyllä kyselis lupia tuollaiseen. Enkä ensinkään ottais sellaista stallionia joka kunnolla tultuaan vetäis kalsongit jalkaan ja lähtis itkien kyttikselle.Joku vois väittää ettei niin saa tehdä, mutta hän teki sen ihan luvan kans
Ois mulla yks hassukin juttu aamulta, mutta jätän sen toiseen kertaan
No mua ei kylpylään saa, mutta samaan hintaan saa hotelliloman muualta kuin Suomesta, missä voi myös kylpeä hotlahuoneen omassa kylpyammeessa.Mietiskelin tässä, että veisin tyttöystävän yllätys kylpylälomalle, tykkääkö naiset sellaisesta?
Mä tykkään.Mietiskelin tässä, että veisin tyttöystävän yllätys kylpylälomalle, tykkääkö naiset sellaisesta?
No mua ei kylpylään saa, mutta samaan hintaan saa hotelliloman muualta kuin Suomesta, missä voi myös kylpeä hotlahuoneen omassa kylpyammeessa.
Kebab
Noin mullekin aina ehotellaan ja piän sitä oikeen romanttisena.Pakko siihen on joku veruke keksiä vai miten sanotaan nätisti, lähdetään hotellilomalle ja ajattelin nussia sinua pari päivää, eihän se ole kovinkaan romanttista?
Noin mullekin aina ehotellaan ja piän sitä oikeen romanttisena.