Onhan se kiinnittyminen tapahtunu, olisko sulla menkkojen aika? Sillon moni vuotaa kans.. Mä oon täs kolmen viikon aikana jo tottunu että jotain vuotoa tulee, pelkään vaan koko ajan että tulee oikeen reilua vuotoa tai hyytymiä.. Tai että alkaa kivut.. Kuopuksen raskaudes verta vuoti 10viikkoa :/ keskenmennees vuoti 10päivää, menkkojen aikaan ja sitte 2 päivää myöhemmin.. Kokemus siitä että vuotoja ja kaikki hyvin ja siitä että vuotoja ja menee kesken.. Siksi kai on joku toivo vielä muttei kuitenkaan uskalla uskoa täysin..Mä Hipiti niin tunnen sun tuskan.... Mullakin tuli äsken vähän rusehtavaa vuotoa. Nyt oon sit heti varma että jotain vialla.... Kun eikös esim kiinnittyminen ole jo tapahtunut kun r-testi näyttää plussaa?
Mä oonkin seurannut sun tilannetta ja jos oisin sä niin olisin käynyt jo monessa ultrassa ja maksanut itseni kipeäksi. Nyt jo mietin että milloin kehtais mennä jos ei sit ala vuotamaan. Juu nyt on menossa menkkojen aika. Mut kun on tuo keskenmeno taustalla ja esikoista odottaessa en osannut olla yhtä hyysteerinen niin en muista oliko vuotoja. Ei nytkään siis mitään suurtavuotoa ole mutta pyyhittäessä tuli rusehtavaa limaa.. heti säikähdin. Sit alaselkä tuntuu vähän hassulta. Ei säre mut sellainen olo.Onhan se kiinnittyminen tapahtunu, olisko sulla menkkojen aika? Sillon moni vuotaa kans.. Mä oon täs kolmen viikon aikana jo tottunu että jotain vuotoa tulee, pelkään vaan koko ajan että tulee oikeen reilua vuotoa tai hyytymiä.. Tai että alkaa kivut.. Kuopuksen raskaudes verta vuoti 10viikkoa :/ keskenmennees vuoti 10päivää, menkkojen aikaan ja sitte 2 päivää myöhemmin.. Kokemus siitä että vuotoja ja kaikki hyvin ja siitä että vuotoja ja menee kesken.. Siksi kai on joku toivo vielä muttei kuitenkaan uskalla uskoa täysin..
Ymmärrän tuon pelon täysin.. Kai mä pelkään niitä huonoja uutisia niin paljon etten oo uskaltanu mennä ultraan..toisaalta haluaasin mennä heti mutta toisaalta haluan elää vielä näin että on muka edes toivoa.. Hankalaa tämä on.. Sitä oon miettiny että jos on kohdunulkoinen tai tuulimuna että kuinka ylös hcg nousee.. Vai nouseeko se ihan normaalisti..Mä oonkin seurannut sun tilannetta ja jos oisin sä niin olisin käynyt jo monessa ultrassa ja maksanut itseni kipeäksi. Nyt jo mietin että milloin kehtais mennä jos ei sit ala vuotamaan. Juu nyt on menossa menkkojen aika. Mut kun on tuo keskenmeno taustalla ja esikoista odottaessa en osannut olla yhtä hyysteerinen niin en muista oliko vuotoja. Ei nytkään siis mitään suurtavuotoa ole mutta pyyhittäessä tuli rusehtavaa limaa.. heti säikähdin. Sit alaselkä tuntuu vähän hassulta. Ei säre mut sellainen olo.
Mikä sulla oli syy vuotoon? Antaa hiukan toivoa itselleNäin se vaan poksahti täällä tänään 22+0 vaikka ensimmäisen kolmanneksen ajan vuotelin niin kirkasta kuin ruskeaakin verta.
Ensimmäisellä ultrauskerralla syyksi epäiltiin kohdussa olevaa hyytymää, joka vuotaa pois. Seuraavalla ultrauskerralla hyytymää ei enää näkynyt, mutta istukan reuna oli kohdun suun päällä, jota epäiltiin vuodon aiheuttajaksi. Nt-ultrassa istukka oli siirtynyt kohdunsuun päältä pois, eikä enää syytä keksitty, kun bakteeri ym. testeissäkin kaikki puhdasta. Vuoto sit loppui melko pian nt-ultran jälkeen, ja sen jälkeen ei ookkaan enää vuodellu.Mikä sulla oli syy vuotoon? Antaa hiukan toivoa itselle
Okei! Saako vielä udella millaista vuotoa sulla oli? Oliko sitä päivittäin?Ensimmäisellä ultrauskerralla syyksi epäiltiin kohdussa olevaa hyytymää, joka vuotaa pois. Seuraavalla ultrauskerralla hyytymää ei enää näkynyt, mutta istukan reuna oli kohdun suun päällä, jota epäiltiin vuodon aiheuttajaksi. Nt-ultrassa istukka oli siirtynyt kohdunsuun päältä pois, eikä enää syytä keksitty, kun bakteeri ym. testeissäkin kaikki puhdasta. Vuoto sit loppui melko pian nt-ultran jälkeen, ja sen jälkeen ei ookkaan enää vuodellu.
Minttumar & poitsu 22+1
Onnea! Ihana juttu. Äitinä oleminen on parasta.Meillä ultrassa kaikki hyvin, musta tulee ihan oikeasti äiti!
Mulla oli vuotoa ultra-päivänä. Lääkäri tarkisti paikat ultran yhteydessä ja kaikki oli ok. Vuotoa on tullut viikoilla 8, 13 ja 20. Mitään erityistä syytä ei ole löytynyt, mutta on joka kerta säikäyttänyt.
Hyviä vointeja!
Ei ollut ihan päivittäin, mutta joka viikko sitä kuitenkin oli. Eikä ollu hirveen runsastakaan, mutta rättiä sai kyllä käyttää sillon kun vuoti.Okei! Saako vielä udella millaista vuotoa sulla oli? Oliko sitä päivittäin?
Juu meillä oli ru. Puolisen tuntia ultrattiin ja lääkäri vielä katsoi paikat. Saatiin pari kasvokuvaakin 4D:nä ja ei muistuta kumpaakaan kuvien perusteella Saatiin tietää kumpi tulee, julkiseen jakoon sitä ei olla sanottu. Läheiset tietävät kumpi on tulossa.Ei ollut ihan päivittäin, mutta joka viikko sitä kuitenkin oli. Eikä ollu hirveen runsastakaan, mutta rättiä sai kyllä käyttää sillon kun vuoti.
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! Vauvelo vanhalle oliko teillä nyt ru? Kumpikos sieltä on tulossa, vai jätittekö yllätykseksi?
Meillä on huomenna neuvolassa laaja terveystarkastus (terveydenhoitajan). Ja seuraavalla kerralla laaja lääkärin terveystarkastus. Mitähän näillä käynneillä mahtaa tapahtua? Sen verran tiedän, että huomenna saadaan raskaustodistukset äitiysavustusta ja äitiyspäivärahaa varten.
Miten usein teidän paikkakunnalla on lääkärin tarkastus ennen synnytystä? Meillä on vaan kerran ja se ihmetyttää.. Suosituksiinhan kai kuuluisi 2-3 krt..
Minttumar & poitsu 22+2
Tiedän tunteen! Ihan samat ajatukset on koko ajan :/Mä en uskalla vielä yhtään toivoa mitään tän raskauden suhteen. Joka pientä nippaisua pelkään ja sitä kun mun alaselkä on vähän kipeä. Ei mulla kyllä keskenmenneessä raskaudessa ollut mitään kipuja, vaan koko ajan sellainen olo että ei kaikki hyvin.. varasin yksityiselle varhaisultra ajan 5.1 sinne asti pitäis kestää jos sinne asti pääsen.. pelkään keskenmenoa todella paljon mieskin sanoo että stressaan tän kesken Kohdunulkoiset ja kaikki pyörii päässä....
Juu. Lähinnä painajaiseksi kuvailisin tätä raskaana olemista just tuon jatkuvan jännityksen ja pelon vuoksi. Toivoisin meille kaikille, että painajainen muuttuisi tällä kertaa onnelliseksi odotukseksi!Tiedän tunteen! Ihan samat ajatukset on koko ajan :/